piątek, 19 lutego 2016

Linie zmyślone - Anna Rosłan



Anna Rosłan
- jest historykiem, pedagogiem specjalnym i bibliotekarzem w jednym.

O swojej twórczości mówi:

"Zawsze było sporo obowiązków, ale też, odkąd pamiętam, zawsze rysowałam - w czasie skradzionym. Pozostaję w nieustannym zachwycie dla świata oglądanego, a szczęśliwie od pewnego czasu przyrodę mam na wyciągnięcie ręki.
W pokorze dla Artysty Wszystkiego... jednak niepokornie i uparcie dodaję coś od siebie. Krętą kreską zmyślam obejrzany świat, raz drążąc, to znów upraszczając rzeczywistość. Drzewolągi, koronczaki, drzewo-stany, łączkowania, ponuraki… i inne majaki są efektem umiłowania przyrody, drzew - jak je nazywam, naszych „braci większych”, przed którymi kłaniam się nisko. One są dla mnie nieustającą inspiracją.
Wybrałam  pisaki  wszelkiej maści i papier formatu A4 i A3, bo mogę się z tą nierozbudowaną „pracownią” w skradzionych chwilach rozłożyć w każdym kącie. A jeśli to moje pokątne kreskowanie kogokolwiek zachwyci, tym większa moja radość."

http://variart.org
http://anama.digart.pl/





Drzewoląg liryczny
© Anna Rosłan





Drzewoląg splątany
© Anna Rosłan





Drzewoląg zasupłany
© Anna Rosłan





Koronczaki
© Anna Rosłan





Drzewoląg rozdarty
© Anna Rosłan





Łączkowanie
© Anna Rosłan





Las w słońcu
© Anna Rosłan





Majaki zimowe 1
© Anna Rosłan





Majaki zimowe 2
© Anna Rosłan





Mgliście... i ostatnie liście
© Anna Rosłan





Łączkowanie 2
© Anna Rosłan





Ponurak rytmiczny
© Anna Rosłan





Ponurak samotny
© Anna Rosłan





Ponurak zawiany
© Anna Rosłan





Ponuraki zimowe
© Anna Rosłan





Sosenki
© Anna Rosłan





Spadanie
z cyklu "Wyobrazki"
© Anna Rosłan





Splątania
z cyklu "Wyobrazki"
© Anna Rosłan





Ulatywanie lata
z cyklu "Wyobrazki"
© Anna Rosłan





Szepty
© Anna Rosłan





Taniec ze Słońcem
© Anna Rosłan





Topole
© Anna Rosłan





Łączkowanie 3
© Anna Rosłan





Zimowo
© Anna Rosłan





Śnieg
© Anna Rosłan






153 komentarze:

  1. Dobry wieczór.
    Witam w kolejny wernisażowy piątek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Janku, bardzo dziękuję za zorganizowanie wystawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam witam tu jeszcze niema nikogo?
    ach przepiękne są te kreseczki Ani
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Rafale, bardzo mi miło, że jesteś:)

      Usuń
    2. Witaj, Rafale.
      Dzisiaj jesteś pierwszym gościem.

      Usuń
    3. no z regóły jestem na końcu albo jeszcze ppóźniej :)

      Usuń
    4. tym bardziej mi miło:)

      Usuń
  4. i Kropeczki też ! zapomniałem o kropeczkach :) też piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kropeczki i kreseczki, prosto i zwięźle:) Również pozdrawiam serdecznie:)Dziękuję!

      Usuń
  5. niesłychana dyscyplina i zarazem lekkość jest w Twoich obrazach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że to widać, bo właśnie o to mi chodzi:)

      Usuń
    2. To są takie rysunki, że przypuszczam, że od początku wiesz, jak ma wyglądać rysunek gotowy? Myślę, że jesteś osobą, która wie, czego chce?

      Usuń
    3. Różnie to bywa, ale uparcie dążę do ostatecznego efektu, myślę, że wiem, jaki ma być efekt końcowy, choć nie zawsze się to udaje. Dziękuję Janku:)

      Usuń
  6. trudno wybrać ulubiony , wszystko jest piękne, ja lubię jak się "zagęszczasz"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka moja metoda, to zagęszczanie;)to jest takie rysowanie pokątne, nie mam zbyt wiele czasu, ale to uwielbiam:)

      Usuń
  7. Dobry wieczór, łączkowanie i drzewolągi bardzo mi odpowiadają :) świetne prace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czym rysujesz Aniu? część jest chyba cyfrowa ale te ręczne ? czym lubisz najbardziej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej lubię ręcznie, to jest przyjemniejsze...ale nieobce mi tez są techniki graficzne...

      Usuń
    2. najbardziej lubię cienkopisami...im cieńsze, tym lepszy efekt.

      Usuń
  9. Witam :)
    Od dawna podziwiam prace Anny! Wibrujaca magiczna kreska tworzy cudowny niepowtarzalny swiat !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko, cieszę, że jesteś:) Pozdrawiam i dziękuję za opinię. Tak, lubię sobie w wolnych chwilach pokreskować ten wspaniały świat przyrody:)

      Usuń
  10. Chciałam podkreślić, że ta wystawa to dla mnie wielki zaszczyt i bardzo przyjemnie jest mi gościć Was dziś, choćby Was było tyko troje...ale co za Trójka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wieczór ' z przyjemnością oglądam aromatyczne kreskowanie . PIĘKNE , UROCZE . Moc sukcesów * pozdrawiam MM 'marma

    OdpowiedzUsuń
  12. ...doskonale piękne. podziw....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że się podobają te moje zmyślone linie...:)

      Usuń
  13. Dobry wieczór, uwielbiam Twoje syntezy, wymyślonymi kreskami oddajesz charakter wszystkiego , co rysujesz. Zadziwia mnie ta umiejętność.I zachwyca. Cieszę się, że będą Twoje p[race w jednym miejscu, będzie można do nich wracać. Gratuluję pięknej wystawy Autorce, dziękuję Organizatorom za wystawę :)
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Majko...to dla mnie wielka przyjemność i radość to słyszeć:)

      Usuń
    2. I pozdrawiam serdecznie! dziękuję , że znalazłaś czas: Maju:)

      Usuń
  14. Bardzo prawdziwe są te Drzewolągi i inne drzewostany. Łażąc po lesie spotykam mnóstwo podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nieustannie łażę po lesie, zresztą las mam wszędzie, nawet w bibliotece, w której pracuję widzę z okna drzewa i wiewiórki:)

      Usuń
  15. Dobry wieczór wszystkim.
    Aniu, gratuluję wystawy.
    Są tu wspaniałe prace których nie znam!
    Biegnę w nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło Wiktorze, że tu jesteś, dziękuję za to...to dla mnie wielki zaszczyt!

      Usuń
    2. Ach... No proszę Cię! :) Zachwycam się teraz drzewolągami... są cudowne!

      Usuń
    3. Hej Janku :)
      My leśne łazęgi czujemy się tutaj świetnie, co nie? :)

      Usuń
    4. Hej kochana grupo leśno-polnych łazęgów :) :)

      Usuń
    5. O, tak.czuję się jak w domu... znaczy się w lesie.

      Usuń
    6. Witaj Lauro - Mario, Wszak też należysz do KLubu.

      Usuń
    7. Ja jeszcze też na welocypedzie... :)

      Usuń
    8. Do tych leśno-polnych łazęgów chętnie dołączę, zresztą łazęguję już od dawna:)

      Usuń
    9. Załóżmy prawdziwy klub i chodźmy. :)

      Usuń
    10. Jutro o 15.10 pod Drzewolągiem splątanym :)

      Usuń
  16. Katarzyna Dobrzycka19 lutego 2016 20:52

    Piękne prace... Szczególnie podoba mi się Łączkowanie ;) Jest taki subtelny i delikatny. Tytuły prac są idealnie dopasowane. Pozdrawiam ciepło i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Pani Aniu.Jestem pod wrażeniem Pani prac.Piękne ,graficzne, przemyślane ...a zarazem tak ,,lekkie,,w odbiorze. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wieczór :) Piękne wystawa. Zachwyca ten obecny w rysunkach zachwyt przyrodą, który w pełni podzielam. Urzeka koronkowa liryka, wrażliwość na formy i rytmy. Uwielbiam od pierwszego spojrzenia! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu kochana!
      W pełni podzielam Twoje zdanie i, jeśli mogę podpisuję się pod nim obiema rękami!

      Usuń
    2. Ba! Pokrewieństwo dusz tu widzę oczywiste :) :)

      Usuń
    3. Witaj Lauro, to miłe że tu zajrzałaś, to dla mnie wielki zaszczyt. I te słowa mile łechcą moją pychę. Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Dobry wieczór, piękno dla oczu.. gratuluję prac i co mnie szczególnie urzekło, to nazwy - wyjątkowe. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te nazwy to trochę zabawa, takie wariacje, zresztą jak i rysunki. Bardzo dziękuje za obecność i opinie.Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Dobry wieczór:)
    Bardzo ładna wystawa-gratuluję.Ponurak zawiany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zawiany to on jest...dziękuje pięknie.Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Powiedziałbym nawet, że bardziej zawiany, niż ponurak. Zresztą i inne ponuraki - jak na ponuraki bardzo sympatyczne.

      Usuń
    3. Te ponuraki to tak trochę z przymrużeniem oka ...;)

      Usuń
  21. Żeby tak dało się fizycznie wleźć w Twoje wyrysowane światy... to by było... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym chciała Wiktorze, ale jak tak się przyjrzeć, to wcale nie jest taki odległy od tego wyrysowanego....ja mam za oknem te wszystkie drzewostany i ponuraki przecież...:)

      Usuń
    2. To jest już Twój świat, którego inspiracją jest to, co za oknem.
      Świat jedyny i niepowtarzalny... :)

      Usuń
    3. No tak, tak jak Twój, też jedyny i niepowtarzalny i wyjątkowy:)

      Usuń
  22. " Drzewolągi, koronczaki, drzewo-stany, łączkowania, ponurak" nie wiem od kiedy, ale jestem urzeczony Twoim spojrzeniem kreskowym, wijącym się w niesamowitym pląsie, to jest CUDOWNA KRESKA, którą spraną delikatną ręka to czynisz niskie pokłony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, miło mi to słyszeć i podzielać zachwyt przyrodą, bo ona jest tu bohaterką:) Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Dzięki Janowi, który zawsze mi przypomina o tych elektronicznych wystawach - dzieki Janie Rusnoku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zasługa Janka:)Chwała Mu za to!

      Usuń
    2. O tak! Janek robi kawał dobrej roboty!:)

      Usuń
    3. Nie chwalcie Janka przed zachodem... nie, to już po zachodzie... eee, coś mi się pomieszało....

      Usuń
    4. Brawo, brawo...jasne! :)

      Usuń
  24. dla mnie przyroda to oddech, który dociera poprzez płuca do głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dobrze to ująłeś! Czujemy podobnie! Dziękuje:)

      Usuń
  25. Dobry wieczór, moja faworytka - Drzewoląg liryczny. Pozdrawiam autorkę

    Dziękuję Małgosi za zaproszenie i polecam się pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  26. Janie coś wiozłeś :-))))) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, chodzi Ci chyba o to, czy wziąłem cóś? Nie, ale wezmę. Zaraz wezmę następną wystawkę na warsztat. Hej!

      Usuń
  27. spadanie to mój faworyt, e tam wszystkie - wiesz o tym doskonale Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest takie wyjątkowe spadanie, lekkie, przyjemne i nie do końca:)

      Usuń
    2. Miło mi, że wybrałeś, cieszę się:)

      Usuń
    3. I cieszę się, że wszystkie...ze wskazaniem na spadanie...;)

      Usuń
  28. Piękna galeria, niezwykłych dzieł. Wszystkie, bardzo mi się podobają. Również rysuję i maluję, zaś moja córka maluje i rzeźbi. Nietuzinkowe prace, gratuluję. Najbardziej urzekło mnie dzieło "Łączkowanie" Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) dziękuję pięknie!Jednym słowem artystyczna rodzina. To pięknie, życzę sukcesów:)

      Usuń
  29. Dobry wieczór Państwu,

    Kłaniam sie Autorce :)

    Przepiękne obrazy, Łączkowanie przecudne....wszystkie Pani prace są wyjątkowe :)


    p.s. nie jestem znawcą, ale przemawiają do mnie te wszystkie linie bardzo mocno i bardzo osobiście. Dziekuję.

    ade


    p.s. Małgoś, dziękuję, że mnie zaprosiłaś, to wyjątkowy wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za szczerość...i cieszę się,że czujemy podobnie. Życzę sukcesów:) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ściskam Olu i cieszę się, że zajrzałaś :) kiss

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)Dziękuje za obecność i pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Mnie urzekł "Las w słońcu" - bardzo ciepły i przyjemny klimat :) Co nie znaczy, że inne prace odpadają. Wręcz przeciwnie są bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszę się i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Oj, a przez ten nastrój zupełnie wyleciał mi z głowy - gratuluję!

      Usuń
    3. Oj, a przez ten nastrój zupełnie wyleciał mi z głowy - gratuluję!

      Usuń
  32. Przepiękne obrazy :)
    pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dziękuję za obecność i za miłe opinie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Splątań, ulatywań, łączkowań, majaków, ponuraków i spadań wszystkim życzę, czyli miłych snów! Dobranoc :) Aniu, jeszcze raz na odchodnym, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiktorze:) Dziękuje za obecność:)Przyłączam się do życzeń Dobrej nocy:)

      Usuń
  35. Dobry wieczór. Ja znowu spóźniona. Ale w jakie piękne okolice wpadłam zaraz od drzwi :) Wszystko mi się podoba - i Drzewolągi i Łączkowanie i Ponuraki i cała reszta. Szepty będą za mną chodziły ... Dziękuję za wszystkie wrażenia. Takie delikatne kreski i tyle przyjemności :) Pozdrawiam :) Roma jegor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło to czytać:) Bardzo dziękuję Romo:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  36. Mnie urzekł "Las w słońcu" - bardzo ciepły i przyjemny klimat :) Co nie znaczy, że inne prace odpadają. Wręcz przeciwnie są bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Las w słońcu też lubię. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  37. Piękne prace. I tyle w nich lekkości, zwiewności, radości i powabu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak je odbierasz. O to chodziło! Dziekuje i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  38. Trochę spóźniony, ale jestem :) Same świetne rzeczy ;) Super pomysł z takim wydarzeniem, bo jest to fajne podsumowanie. I tytuł też to dobrze określa ;) Moimi faworytami są "drzewolągi", szczególnie ten "liryczny" i "splątany" ale tak naprawdę ciężko powiedzieć, bo każda grafika ma mnóstwo charakteru i swój własny klimat. Jeszcze "Ulatywanie lata" jest mistrzowskie :) Poza tym bardzo mi się podoba w większości prac zabawa z rytmem, przejścia od uporządkowanych układów do chaosu i różne fajne graficzne zabiegi... Oby więcej, czekam z niecierpliwością na nowe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za obecność i podsumowanie, cieszę się, że jest klimat, pozdrawiam i obiecuję więcej!

      Usuń
    2. Trzymam za słowo, w przeciwnym razie będę się skarżył ;)

      Usuń
    3. he, he, wiem, że mi kibicujesz, dziękuję i obiecuję:)

      Usuń
  39. i ja zerknę na drzwewolągi

    witam się spóźniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie moją uwagę zwróciły:
      Topole
      © Anna Rosłan

      może jednak wolę uporządkowane linie, chociaż kilka innych obrazów przyciągało mój wzrok.

      Gratuluję Autorce wystawy, miło było gościć

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. A ja też lubię Topole - m.in. dlatego z nich zrobiłem plakacik, ale lubię i te nieuczesane.

      Usuń
  40. Pora do domu, więc się żegnam.
    Dziękuję Ani oraz Gościom.
    Jutro, jeśli nie będzie padać, może uda mi się pojechać popodglądać leśne drzewolągi i ponuraki, a teraz życzę dobrej nocy i zapraszam na następny wernisaż za 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo wszystkim dziękuje za obecność i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybacz Aniu , zapowiedziałam się i nie zdążyłam :(.
    Brak mi słów komentarza na to co zobaczyłam ! Jesteś wielka . Pięknie się prezentuje Twoja twórczość w tej galerii !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo! Miło mi:) Dziękuję pięknie i pozdrawiam:)

      Usuń
  43. Wiem,że zawsze mi kibicujesz, dziekuję za to!

    OdpowiedzUsuń
  44. dzień dobry :) dopiero dziś tu jestem, podziwiam drzewolągi, wszystkie piękne, z kształtami dodanymi,których nie widać w jawie, zaczynają się o wiele głębiej, moje ulubione są topole. one tak żyją, po prostu stoją. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za odwiedziny i piękne słowa:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe prace! Kojarzą mi sie z latem, spokojem i wspaniałym dzieciństwem :). Jestem wielkim fanem drzwewolągów, świetny klimat i technika :). A ponurak zawiany z kolei swietnie obrazuje naszą polską zimę (zwłaszcza stojąc rano na przystanku ;)).
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje wspaniałej wystawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa:)he, he...co do tego zawiania to w pełni się zgadzam! Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  47. Przepiękne te łączkowania, dmuchawce i zimowe linie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wizytę i miłe słowa:)Pozdrawiam!

      Usuń
  48. Witaj Anno!
    Z wielką pokorą przyglądam się
    Twoim światom - tej Naturze
    którą Ty pokazujesz swoją Kreską.
    Struktury, faktury, falowania,
    odbicia, spadania, splątania,
    tańce, błyski, szumy, trzaski.
    W słońca zachodzie i zimy chłodzie,
    w świecie skradzionym czasowi
    kołyszą mnie ramiona drzew.
    Płynę falą po łąkach zielonych
    lirycznie i mgliście
    linią zmyśloną i drzew koroną - uroczyście.
    Za wielką ucztę dla ducha dziękuję,
    Wspaniałej wystawy gratuluję.
    Pozdrawiam :)Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to napisałaś Ano...tak to właśnie czuję:) Bardzo dziękuję za wizytę, za miłe słowa i ciepło pozdrawiam:))

      Usuń
  49. Gratuluję pięknej wystawy...!!!
    Waldemar Dąbrowski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Waldku :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  50. Bardzo ciekawe połaczenie kolorów i figór.

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Aniu,
    nie dałam rady wczoraj tu zajrzeć , ale dziś nadrabiam, piękna wystawa, wspaniale zorganizowana / nie dziwi nic, skoro Janek szykował/
    od zawsze ukochałam pozawijane drzewostany, które wyrastają wprost z Twoje duszy Aniu. drzewolągi, koronczarki, ponuraki, te rozdarte i te sięgające nieba...wszystkie drzewka są cudowne. dają odpoczynek i radość oczom moim. masz niezwykły dar i szczęśliwym zbiegiem okoliczności zechciałaś się nim z nami podzielić. za co serdeczne Dziękuję.
    idę w te drzewa, w te lasy, w te szumy i ciche listków śpiewy, pospaceruję tutaj nie raz. gratuluję jeszcze raz i czekam na kolejne prace. vedka.

    ps. pozdrowienia dla wszystkich gości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że tu zajrzałaś Vedko:) Bardzo dziękuję za piękne słowa. Tak...te drzewostany wyrastają wprost z mojej duszy, dobrze to ujęłaś! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  52. Aniu, jestes dla mnie wspaniala Artystka....Z wielkim zachwytem ogladam Twoje prace:tak pelne subtelnosci,wrazliwosci i mowiace cichym,delikatnym a jednak mocnym glosem...Wszystkie sa piekne..kolorowe urzekaja mnie szczegolnie (coz-mam slabosc do koloru):"Las w sloncu" ale takze i pozostale...Sa to opowiesci bez konca,nigdy jednak nie nudne i nie monotonne. Wspaniala wystawa,masz wielki talent.Gratuluje i zycze kolejnych :wystaw i sukcesow . Pozdrowienia:-). Azja-Joanna Sadecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, jak miło, że zajrzałaś:) Bardzo dziękuję za obecność i miłe słowa. To dla mnie ważne. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  53. Bardzo poetyckie są Twoje prace, estetyczne i piękne graficznie. Gratuluję wspaniałej wystawy ...Aniu...:)

    Z pozdrowieniami
    barko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Basiu Cię gościć:) Pięknie dziękuję!Również pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  54. Uporządkowanie,precyzja i rytm .... świetne prace Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo pięknie:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora