piątek, 21 października 2011

Piotr Duh-Imbor - Grafika


Piotr Duh-Imbor – rocznik 1963. Ukończyłem Architekturę na Politechnice Gdańskiej i tam w gronie zapaleńców poznawałem i praktykowałem grafikę warsztatową, przede wszystkim akwafortę i mezzotintę. Okazało się, że czerń drukarskiej farby wniknęła głęboko...Obecnie czas wolny wypełnia mi grafika komputerowa dająca mi możliwość połączenia struktur obydwu ulubionych technik.
Strona www::  duhu.digart.pl


Arka
2009, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Mroki
2009, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Pomnik 2
2011, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Roztopy
2011, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Wichura
2011, ołówek,tablet
© Piotr Duh-Imbor



Koliberek
2008, tablet
© Piotr Duh-Imbor



xxx
2008, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Jesień
2008, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Wieczorami
2008, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Dla 2p B
2011, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Wyprawa
2008, tablet
© Piotr Duh-Imbor



Przed pracą
2009, tablet
© Piotr Duh-Imbor



138 komentarzy:

  1. Dziś wyśmienite grafiki Piotra Duh-Imbora ... Witam na wernisażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Duhu , będę pierwszy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie :) .... Piwo albo coś w tym stylu macie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wyśmienite. Witajcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie Ci udało Lechu Pozdrowienia dla Ewuni

    OdpowiedzUsuń
  6. Janek ... widzę, że masz dostęp do netu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przy pszenicznym, niestety po sieci nie mogę się podzielić, witam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piotr ..... stali tutaj bywalcy dobrze wiedzą, ze trunki należy sobie samemu zorganizować, ale dzięki temu, każdy popija to co lubi ;)
    Twoje zdrowie i żebyś więcej takich cudów narysował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że mogę powitać wspaniałego pejzażystę, ukłony, przepraszam Jacku - przede wszystkim gospodarz witaj i dziękuję za udostępnienie pięknej galerii

    OdpowiedzUsuń
  10. Piwo ma w tym rysowaniu trudny do przecenienia wkład

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te grafiki i widać lata praktyki ręcyma na blasze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piotr .... :) ..... a my dziekujemy, ze możemy tu pokazać twoje wyśmienite grafiki .....dla mnie szczególnie bliskie bo tworzone przy pomocy tabletu .....a ja staram się przekonywać ludzi do tego, że sztuka tworzona w komputerze jest tak samo wartościowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne az dech zapiera
    chyle czola

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałbym móc znów blachę zmóc i może jakąś znów zasiekam, ale odkładam to ciągle, choć na kompie wcale nie idzie wiele szybciej

    OdpowiedzUsuń
  15. duhu ..... jak kiedyś przesiadałem się na komputer, to też chciałem wrócić do tradycyjnego rysowania ...... ale teraz, jak pomyślę ile roboty jest z przygotowaniem, to już mi się odechciewa ...... jednak komputer daje olbrzymią swobodę twórczą ...... a czasowo, to czasem więcej zajmuje niż normalnie, ale jak trzeba poprawić np: kompozycję to jest niezastąpiony

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wieczór :)) dotarłam :) świetne grafiki....taka ona jest wciąga i fascynuje czernią, bielą, niuansami... Wciąga autora i odbiorców :) wracam do galerii kłaniając sie autorowi - prace robia wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest rysunek po prostu, można skrzypieć kredą na tablicy, można tuszem na papierze, czy igłą po blasze - nie narzędzie jest wartością, ale to czy my po dwóch stronach takiej czy innej kartki coś przy tym odczuwamy. my rysując jacyś oni oglądając

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Grażyna :)

    duhu ... to jest całkowita prawda, ale wśród ludzi, którzy nie pracują na komputerze panuje przekonanie, ze większość to komputer robi.

    OdpowiedzUsuń
  19. w dodatku odczuwania po obu stronach kartki wcale nie muszą być podobne dajmy sobie trochę wolności

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Panów :))) coś mi bliższe jest z tych prac -czy mogę?- "Przed Pracą" , "Wieczorami", "Wyprawa" misterne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam wszystkich. Jacku wielki szacnek dla Ciebie za stworzenie tej wirtualnej przestrzeni, dzięki której można przy piwu poznać ciekawe prace. Świetna możliwość konfrontacji z odbiorcą. Czasami tu zaglądam i przy piwku a jakże :) podziwiam. Tak jest i dzisiaj - niesamowite grafiki!

    OdpowiedzUsuń
  22. oglądam i oglądam , jakie formaty są tych grafik?
    lubiłam bardzo pracować w tej technice...

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłem piwo na tę okazję ale jestem już niemłody i zapomniałem go wziąć z pracy. Nie mam wyjścia , muszę się napić whisky..... Za zdrowie Duha i jego wirtualnej tinty.

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja z małą derenióweczką :)za talent proponuję i artystę :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. żywy .... dziękuję bardzo ... własnie taki cel nam przyświeca ..... właściwie, jestem cały czas trochę zdziwiony, że te wernisaże tak fajnie funkcjonują ....... sam bardzo się do nich przyzwyczaiłem i chętnie zasiadam z piwe przed monitorem, żeby sobie pogadać o sztuce i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasprol .... whisky, też jest Okey ;)
    Grażyna .... derenióweczka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. prace drukuję w formacie ok 40x60cm - inaczej musiałbym przyklejać lupę do obrazka. To pułapka grafiki komputerowej - można w trakcie pracy powiekszać i precyzować, powiększać i precyzować

    OdpowiedzUsuń
  28. "Mroki", "Arka", "XXX" tez cudne! jaki format tych akwafort, proszę zdradzić ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba nie nadążam z dyskusją, polecam małe lokalne browary - powinny być nam bliskie nawet ideowo bo dalekie od masówki

    OdpowiedzUsuń
  30. i przy muzyce proponuje troche czarno-biało :))Jazzowo aż miło z taką techniką http://www.youtube.com/watch?v=UUVtB_LqttE&feature=grec_index

    OdpowiedzUsuń
  31. Piotr z doświadczenia wiem, że najbardziej odpowiada temu co się będzie widzieć, 50% widok w photoshopie .... nawet 100% nie jest potrzebne ..... kiedyś dawno temu, gdy zaczynało się rysować w komputerze, pewien mój kolega pracował przy powiększeniu 400% ..... i okazało się po wydrukowaniu, ze 3/4 jego pracy poszło na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. :) ... duhu ... jak nie nadążasz z komentarzami, to znaczy, że to niezły wernisaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Grażyna .... Piekny ten Brubeck :)

    OdpowiedzUsuń
  34. duhu...ciekawa jestem jak wygląda Twoja architektura :)) czy tez jest taka finezyjnie zawoalowana :)skomplikowana (plastycznie) :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Grażyno to nie akwaforty! czysty tablet może z odrobiną skanów rysunków, ale ściśle tak jak robiłem "blachy": czysta kartka - to wypolerowana blacha, potem narzucam odrobinę ziarna to jakby wstępne trawienie, by lekko zaburzyć czystą powierzchnię, a potem już tylko rysunek

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki... to dla DUHUUU :)

    OdpowiedzUsuń
  37. gryyyyyy na prawdę???????????

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam Piotrze, witam wszystkich, uh, uwielbiam Twoje prace i żałuję, ze tak rzadko je mogę gdziekolwiek podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  39. Tzn. jest problem prasy :(?

    OdpowiedzUsuń
  40. ale dusza została i talent :)) PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  41. ostatnio nie dopuszczam by architektura przeszkadzała mi w rysunku i tak proponuję pozostawić ten temat

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak muzyczka - podobała się Panom ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem laikiem ale to co widzę na ekranie tutaj powala bogactwem detali, niesamowite jest to przenikanie światów, płaszczyzn atmosfera jak u Beksińsiego ale też z poczuciem humoru jak np. "Przed pracą" hehe toć to mętlik w głowie jaki mam czasami rano, zwłaszcza w poniedziałek, gdy przychodzi ten drastyczny moment przed pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piotr .... muszę kiedyś spróbować tej Twojej metody .... efekt zupełnie metalowy ;)

    Grażyna ... dyhu jest własnie wyśmienitym przykładem, na to że prace w komputerze są równie wyśmienite jak tradycyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. prasa, kwas i farba, oczywiście można przełamać wszystko i znaleźć miejsce gdzie usługowo odbiją mi akwafortę, ale to już nie to. Komputer daje mi tę niezależność

    OdpowiedzUsuń
  46. Poraża mnie tutaj ogrom detali, bogactwo rysunkowe, warsztatowe. Po prostu PODZIWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  47. wróciłam i "Wieczorami" jest jak magnez
    Jeszce raz saksofon i piano, wieczorem ;)
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=kFgUOhGibr4

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja właśnie do ołówka uciekłam z tego powodu :)
    WSZYSTKIE DROGI PROWADZA DO CELU, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  49. w grafice warsztatowej nie przeszkadzały mi nigdy "upierdliwości" techniczne, szczerze mówiąc uwielbiałem je, tu po prostu jest możliwość znalezienia swojej własnej "faktury" czy struktury pracy

    OdpowiedzUsuń
  50. Grażyna .... wyjątkowo mi Brubeck dzisiaj pasuje ... dzięki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  51. dobry wieczor.....bab1960

    OdpowiedzUsuń
  52. Brubeck :)))). Co prawda u mnie w kawałkach bo neostrada mnie wywala co chwilę ale tak może nawet ciekawiej. A co do Artysty to musiał wybrać. Tak już jest Grafika i Architektura są cholernie zaborcze i zazdrosne. Zazwyczaj jest albo albo.

    OdpowiedzUsuń
  53. http://www.youtube.com/watch?v=Mjgr9UJuODM&feature=related

    specjalnie dla autora :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Brubeck jak najbardziej - nie zapominając o panu Desmondzie, rzecz jasna, i tych dwóch kolegach z tyłu...

    OdpowiedzUsuń
  55. Czytam dyskusję i stwierdzam, że mnie tez nie przeszkadzały nigdy upierdliwosci, niuanse techniczne; nigdy nie zniechęcały, co mnie zniechęca w grafice warsztatowej to fakt, że do prasy zawsze było jednak "daleko", nigdy pod ręką...

    OdpowiedzUsuń
  56. łączy je tylko kac Kasprucha i to co ciekawe jego akceptowalność zależna jest od podjętego wyboru

    OdpowiedzUsuń
  57. piekne w nastroju prace , bardzo interesujaca wystawa..... bab190

    OdpowiedzUsuń
  58. Jednak co muszę przyznać zdecydowanie- grafiki tabletowe zupełnie na takie nie wyglądają. Rzeczywiscie, Janek ma rację twierdząc, ze widać tu lata pracy na blachach....wyrobioną rękę, styl Autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. A co do powiększeń to jednak coś tam widać. Np. te drobne formy w "Roztopach". Gdyby nie ten nadmiar "niewidocznych" szczegółów pewnie nie byłyby tak bogate.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dominiko architekci mają to samo. tusz do plotera kończy się zawsze przy ostatnich drukowanych egzemplarzach projektu

    OdpowiedzUsuń
  61. uciekam, dzięki wielkie za wernisaż, udanego wieczoru wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  62. dlatego robię nadmiernie duże obrazki. najtrudniej mi jednak w uzyskać głębię wielokrotnych trawień, ale nikt nie mówił, że ma być łatwo

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj bab :)

    żywy ... dziękuję że zajrzałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jacku mogę jechać, pomogę przy zawieszaniu może

    OdpowiedzUsuń
  65. Grażyna .... Garbarek też jest ok :)

    Duhu .... ja też miałem problem techniczny przechodząc na komputer ... przedtem malowałem sporo aerografem i nie mogłem w komputerze uzyskać takich efektów .... ale z czasem znalazłem sposoby

    OdpowiedzUsuń
  66. Duhu, powiedz, jak udaje Ci się godzić te dwa światy (jednak dwa)?w rzeczywistości wymagające osobnego zaangażowania...

    http://www.youtube.com/watch?v=JB2BY2UVp4w&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  67. Bez szukania nie ma znajdowania.

    OdpowiedzUsuń
  68. Piotr ... no własnie miałem się Ciebie o to pytać ..... bardzo się cieszę :) ....... będzie okazja, żeby sobie pogadać ...... napiszę na maila to się konkretnie umówimy :) .... Zdrowie Pań i autora :)

    OdpowiedzUsuń
  69. kasprol ..... wyśmienicie powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  70. utrzymuję je w łagodnym antagonizmie, Grazyno dzięki za Garbarka, czuję jak idzie obrazek(nie oglądam tylko słucham)i przede wszystkim za Twoje rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  71. Piotr .... pamietam jak kiedyś wybrałem się na Twój wernisaż i zacząłem się przyglądać z bliska Twoim grafikom ..... i pomyślałem wtedy "cholerka mistrz po prostu"

    OdpowiedzUsuń
  72. Teraz jest stosunkowo łatwo coś godzić. Przez ostatnie 5 lat było jeszcze aikido (kasprucha świadkiem - jego też zachęcałem) kontuzja ułatwiła mi zycie - nie mam tylu dylematów

    OdpowiedzUsuń
  73. och! dzięki :)) Twoje zdrowie, ośmielona, coś jeszcze podsunę muzycznie -uwielbiam :)
    ( a Jarretta za chwilę -tez cudo:))
    I rysuj rysuj :)
    http://www.youtube.com/watch?v=tZ88rj_fxCg&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  74. Pozory Jacku, to jest zaleta digartów, ze nie zawalają miejsca w domu i można je robić ze 3 miesiące. teraz wracam do ołówka, fotografuję i dalej na tablecie np "wichura"

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam spóźniona, aaaleeee mi się podoba. Wszystkie grafiki!

    OdpowiedzUsuń
  76. Taaaa , Aikido. :))))))) Z dodatkowych zajęć w życiu marzy mi się sen.

    OdpowiedzUsuń
  77. W Artpub oprócz tego że świetnie pracują to i muzyka jest takaż sama :)), czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj Margo, oglądam sobie prace Piotra przy muzyce - jestem zachwycona :)http://www.youtube.com/watch?v=ubGxLP22VCs

    OdpowiedzUsuń
  79. Grażyna .... po prostu wyśmienite kawałki serwujesz :) :*

    Witaj Małgoś :) :*

    OdpowiedzUsuń
  80. no to w rewanżu http://www.youtube.com/watch?v=90B3u7gizVk

    OdpowiedzUsuń
  81. Duhu, A ja kupiłam dzisiaj nowe "Cansony" i ołówki :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  82. Wybacz Grażynko, posiedzę w ciszy, wróciłam z trzygodzinnej próby emisyjnej... Grafiki mnie pochłonęły. Oglądam szczegóły, są genialne i mnie inspirują...

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne ołówki, ja jako "starzec" dziergam KOH-I-NOORami, kiedyś z Czech przywozili znajomi ołówki, gumki chlebowe i pineski o trzech igłach, które pięknie we wszystko właziły

    OdpowiedzUsuń
  84. Bo Grafika to taka właśnie dynamika :))(z taka muzyką) wyśmienity duet Zdrowie autora czarno-białych cudności :))Jest jeszcze jedno powiedzenie jednego z prof. ASP na temat grafiki - "....to stosunek czerni do bieli" wzmocnione słówkiem hehe nie wypowiem :0

    OdpowiedzUsuń
  85. Duhu ... znam Archive ... jest super :)

    Grażyna .... Przy moim metrażu komputer jest błogosławieństwem ....a i kobieta zachwycona, bo już nie jest wokół wszystko ufaflane ;) .. a od pewnego czasu gdy pojawiły się świetne drukarnie cyfrowe,jak potrzebuję, to idę i za niedługo mam elegancką grafikę ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Jacku, ja na wystawę w Tawernie giclee drukowałem w W-wie bo u nas nie znalazłem. jest gdzieś w 3miescie miejsce gdzie drukują na czymś choć podobnym do papieru akwafortowego?

    OdpowiedzUsuń
  87. Piotr ... nie wiem czy papier jest akwafortowy, ale ja drukuję w takiej drukarni koło politechniki nazywa się Akwilon ... szefem jest bardzo fajny gość ..... znajdziesz ich stronę w necie .... zajrzyj tam i pogadaj .... ceny mają fajne .... chociaż już rok tam nie byłem, więc może coś się zmieniło

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam spóźniona, ale zawsze... Oprócz grafik bardzo spodobały mi się słowa autora "to jest rysunek po prostu, można skrzypieć kredą na tablicy, można tuszem na papierze, czy igłą po blasze - nie narzędzie jest wartością, ale to czy my po dwóch stronach takiej czy innej kartki coś przy tym odczuwamy. my rysując jacyś oni oglądając" - dokładnie też tak uważam
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Mam wrażenie, że "nasze" jeśli tak mogę powiedzieć pokolenie do grafik przekonać mogła grafika książkowa, ilustracyjna. obecnie dzieciaki mają gorzej już Młodożeńca w swoich książeczkach nie zobaczą jeśli idą kopie licencji Disneya

    OdpowiedzUsuń
  90. ceny to jedno ale co z płowieniem obrazka? za dwa lata gencjana zamiast czerni? bo na czerń ja dziwnie wrażliwy jestem

    OdpowiedzUsuń
  91. Ech, nie jest tak źle z tym pokoleniem, wszak ojcem grafiki można nazwać Dürera

    OdpowiedzUsuń
  92. Po cichutku , przy Jarrecie żegnam się z Państwem :) do zobaczenia na następnym wernisażu :)
    Autorowi tak miłego spotkania gratuluję talentu i wyczucia :)))Świetne kompozycje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. WIECZORAMI, PRZED PRACĄ i XXX pokochałem po prostu
    wszystkie mi się podobają zresztą

    OdpowiedzUsuń
  94. Perfekcyjne prace. Dla mnie tablet to inna bajka!

    OdpowiedzUsuń
  95. zajdę tam na pewno. w końcu wysyłam pliki do W-wy i nie mam żadnej nad nimi dalej kontroli

    OdpowiedzUsuń
  96. Witaj Dana ..... Liczę że będziesz w Koszalinie .... zresztą duhu też będzie, więc warto się wybrać

    Piotr .... ja w swoim życiu rysowałem też Disneya i powiem Ci, że przez to, że robiłem najróżniejsze rzeczy to poznawałem je i ich mistrzów ..... dzięki temu wydaje mi się, że powiększyło mi się spektrum wiedzy o sztuce .... znam też wyśmienitych twórców mangi.

    OdpowiedzUsuń
  97. Łaaa! Duży poślizg mamy, ale dopiero teraz wróciliśmy ze spotkania autorskiego (nasze imprezy się częściowo pokryły). Pewno ominęło nas wernisażowe (wirtualne) winko... Ale jak moglibyśmy nie odwiedzić tak oryginalnej wystawy! Piotruś, duże i bardzo niskie (patrz: japońska etykieta) ukłony. Jest takie miejsce na ziemi, gdzie zawsze znajdziesz wiernych, wypróbowanych fanów (Ty wiesz gdzie). O grafikach nie będę kadził, bo znam je na wylot i coraz bardziej je lubię... I nigdy mi się nie znudzą... I im więcej na nie patrzę, tym więcej w nich widzę, bo tam się naprawdę bardzo dużo dzieje... Uściski - A+K (babental)

    OdpowiedzUsuń
  98. Nie dzielę ilustratorstwa na stare i nowe, boże broń, po prostu inaczej rozwijała się jak myślę wyobraźnia nazwijmy to "literacko-plastyczna" przy mniejszej ilości i mniejszej dynamice bodźców niż obecnie. Z innych bibliotek cytatów, ze tak powiem korzystają różne pokolenia

    OdpowiedzUsuń
  99. dzięki Krzysiu, nie kadź rzeczywiście. Grafika dać ma pole dla wyobraźni odbiorcy - to do księgi złotych myśli. Ściskam was

    OdpowiedzUsuń
  100. duhu ..... dobrze mówisz ..... przecież Ci z np: XIX wieku Szancera nie znali, a ilustracje świetne robili ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Szancera mówisz, a bracia Wachowscy i avatar?!!

    OdpowiedzUsuń
  102. Cześć Piotr. Dawno się nie widzieliśmy. Tegoroczne grafiki widzę po raz pierszy i ten 'Pomnik 2'...
    Kiedy się spotkamy na piwku?
    Pozdrawiam
    Maciej Sz.

    OdpowiedzUsuń
  103. No Wachowscy są super ... zwłaszcza pierwszy Matrix .... zresztą komiksiarzy jes móstwo wyśmienitych .... ale u nas traktowani są jak coś gorszego ......niestety :( ....... Avatara jeszcze nie widziałem ...

    OdpowiedzUsuń
  104. XIX w to staloryt i chyba już litografia, warsztat nieziemski, każdy błąd nienaprawialny, więc myśleć przy pracy trzeba było.

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj Macieju, po treningu? spotkać się trzeba i nalezy

    OdpowiedzUsuń
  106. Duhu ... piwo mi się skończyło, przeszedłem na finlandię .... Twoje zdrowie! :) ..... Cieszę się jak bączek na to, że jedziesz ze mną do Koszalina :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Tak, właśnie wróciłem :) Ostatnio mamy duuuuużo broni. Wiesz Sensei z kraju kwitnącej wiśni - wrócił natchniony ;)
    Teraz sączę Kasztelana :D i Twoje 'szarości' AD 2011
    Jakby co to tel. mam ten sam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  108. Moi drodzy .. będę znikał ..... bardzo dziękuję za świetny wieczór.

    Piotr .... dziękuję bardzo .... będę pisał
    Pozdrowienia i Wszystkiego Fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Jacku, moim skromnym zdaniem niedzielnego rysownika, problem jest w tym, że ludzie muszą zrozumieć, że krytyk to nie wyrocznia, za dwa dni o też będzie dyletantem, bo powstanie nowe medium, którego nie ogarnia. odbiorcy są w pełni samodzielnymi bytami.

    OdpowiedzUsuń
  110. A ja stale przy was i przy whisky. Nałóg musi... Twój pierwszy wernisaż był w realu , drugi w wirtualu. Gdzie planujesz trzeci Duhu?

    OdpowiedzUsuń
  111. Maćku zadzwonię, do maty zbliżać się w najbliższym czasie nie będę, muszę przetrawić wyrok ortopedy - to sprawy trudne do zrozumienia dla "niematowców" ale trudne i dla mnie do zaakceptowania. Powiedzmy, że uratowałem zdolność rysowania

    OdpowiedzUsuń
  112. Hallo Duh'szku. Zdrowie Artysty! :-) Ja w ogole mam slabość do technik czarno -białych , a jak jeszcze światlem trochę czarujesz, to jestem w siódmym niebie :) Dzis urzekly mnie "Roztopy".....buziaki wielkie E.

    OdpowiedzUsuń
  113. Dobranoc Jacku i jeszcze raz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  114. To do usłyszenia i zobaczenia przy złotym trunku :) i powrotu w swoim czasie...
    M.

    PS:
    A i jeszcze jedno: 'Pomnik 2' zamawiam w lepszej rozdzielczości :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Trzeci zrobimy w lesie na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  116. Pójdę już Duhu , trochę jestem wczorajszy. Najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  117. dobrej nocy Lechu, dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  118. Posiedziałam, z otwartymi ustami się pozachwycałam. Cudeńka...Niewyobrażalnie mozolna praca! Czerń i biel, gra światłem - kocham to.;)
    Pozdrawiam autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. dziękuję wszystkim gościom dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  120. Dobry wieczór !!
    Zapomniałam :(:( Ale jestem - lepiej późno niż wcale.Bardzo lubię Twoje grafiki, wczoraj usiłowałam sobie przypomnieć skąd je znam .Chyba ze starego Artpubu?
    Gratuluję pięknej wystawy.

    OdpowiedzUsuń
  121. jestem pełen uznania fantastyczne prace, wszystkie
    pozdrawiam serdecznie
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetne prace a "Pomnik 2" zwłaszcza, jak dla mnie...!
    Pozdrawiam serdecznie Autora i Galernika... WalDemar

    OdpowiedzUsuń
  123. Wspaniałe prace! Du(c)howo bardzo mi bliskie, Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  124. Trochę spóźniony jestem!!!...ale wystawę obejrzałem dokładnie i z zachwytem! Wspaniały, bliski moim ideałom styl! Pozdrawiam duhu!

    OdpowiedzUsuń
  125. Wspaniale prace! Nie zdazylam na dyskusje i otwarcie, ale za to teraz sobie ogladam i ogladam... A czy mozna sie podpytac, jakiego tableta uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  126. dzięki za wizyty powernisażowe i dobre słowo. część prac "wisiała" też w starym artpubie bo niestety (na szczęście) nie rysuję "na czas". tablet to wacom A4, ale pierwsze prace rysowałem myszką, potem był A6. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora