piątek, 24 maja 2013

Na wyspach Bergamutach - Anna Dyjas - ilustracja


Anna Dyjas

jest absolwentką Instytutu Sztuki na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie, gdzie robiła specjalizację z grafiki artystycznej (linorytu) pod kierunkiem prof. Joanny Piech – Kalarus. Studia ukończyła w 2010 roku z tytułem magistra sztuki. Parę lat wcześniej kończyła także szkołę policealną „Opus – Art” w Sosnowcu na specjalizacji z witrażu.
Na codzień zajmuje się grafiką projektową, artystyczną, rysunkiem, ilustracją oraz rękodziełem. Inspirację do swoich prac czerpie z otoczenia, w którym ciągle coś się dzieje i zmienia.

aniadyjas@gmail.com





1.
A w salonie...
© Anna Dyjas






2.
A w salonie... cz. 2.

© Anna Dyjas






3.
© Anna Dyjas






4.
Bee With Me

© Anna Dyjas






5.
Kapelusznik

© Anna Dyjas






6.
Wszystkie ptaszki idą do nieba

© Anna Dyjas






7.
© Anna Dyjas






8.
© Anna Dyjas






9.
© Anna Dyjas






10.
© Anna Dyjas






11.
© Anna Dyjas






12.
Ptasie radio

© Anna Dyjas






13.
© Anna Dyjas






14.
© Anna Dyjas






15.
Portret rodzinny

© Anna Dyjas






16.
© Anna Dyjas






17.
© Anna Dyjas






18.
ZOO Station

© Anna Dyjas






19.
© Anna Dyjas






20.
© Anna Dyjas






21.
Słowik w klatce

© Anna Dyjas






22.
Tukany na tropie

© Anna Dyjas






23.
© Anna Dyjas






24.
Pan Pomidor

© Anna Dyjas






90 komentarzy:

  1. Dobry wieczór :) Bardzo ciekawa wystawa. Patrzę na te prace z przyjemnością i uśmiechem. Dużo w nich ciepła, zabawy konwencją, cytatem i kolorem, żartu i urody. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry ten wieczór! Podoba się :) Już czerwienieję z emocji jak ten Pan z numerem 24.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 20:36

    Dobry wieczór Wszystkim Państwu! Aniu, serdeczne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo:) Przyznam, że jestem nieco onieśmielona konwencją tego "spotkania", ale powoli zaczynam się przyzwyczajać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki są zawsze trudne, potem idzie już lekko ;-)

      Usuń
  5. Witaj Aniu.
    Twoje ilustracje zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia - na variart.org

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ciesze się bardzo. Dzieki za możliwość przeżycia fajnej przygody w ArtPubie :)

      Usuń
  6. Dlaczego truteń spod czwórki ma takie smutne oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truteń mówisz?...
      Nie wiem, ale to chyba mój ulubiony obrazek.

      Usuń
    2. On kocha tę pszczołę, Jaśku, ale nie posługują się tym samym alfabetem - truteń opanował szare liternictwo, zaś pszczoła biegle czyta w kolorze.

      Usuń
    3. bardzo podoba mi się stwierdzenie, że "pszczoła biegle czyta w kolorze". To jest cytat na odrębną ilustrację :)

      Usuń
  7. Szkoda, że ludzie już listów nie piszą, pięknych kartek z z kilkoma słowy nie posyłają swoim bliskim. Każda z tych prac byłaby wspaniałą kartką - posłańcem dobrych myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Marysiu :) dlatego ja jak tylko mogę staram się pisać ręczne listy :)

      Swoją drogą fajne są prace Ani, totalnie inny klimat, a mają w sobie coś urokliwego

      Usuń
    2. Tak,mają wiele czaru :)

      Usuń
    3. TAk się składa, że zawodowo robię kartki, więc prawdopodobnie za jakiś czas moze będą takie na półkach sklepowych:)

      Usuń
    4. O to świetnie, bo mam już kilku przyszłych adresatów :))
      poza tym ja również ubolewam nad brakiem listonoszy uginających się od ciężaru listów i kartek!
      Pełne uroku i ciepła prace, ale z "pazurkiem"
      Gratuluję :)

      Usuń
    5. Ciesze się, że sie podobają:)

      Usuń
    6. Chłopy będą wysyłać żonom na rocznicę ślubu kartkę 21.

      Usuń
  8. 17. Paw papudze świat tłumaczył i się uwikłali w szlaczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Beata Piwowowarczyk24 maja 2013 20:46

    Mnie natomiast niezmiernie intryguje jegomość spod 18.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan nr.18 to elegant z poprzedniej epoki :)

      Usuń
    2. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 20:56

      Ale jednakowoż dosyć postępowy:)

      Usuń
    3. co racja to racja, tak w sumie jak na to patrzec to my tez już na odkurzaczach latamy a nie na miotłach co nie ?:)

      Usuń
    4. Nigdy nie spotkałaś cyklisty z eklerem, Beatko?

      Usuń
    5. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:02

      Hmmm, ale nie widzę tutaj adekwatnej ilustracji:)

      Usuń
    6. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:07

      Jarku, intryguje mnie jedynie dobór nakrycia głowy do formy aktywności jegomościa:)

      Usuń
    7. Cylinder zapowiada erę silników tłokowych, Beatko.

      Usuń
    8. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:14

      No tak Jarku! przecież to oczywiste... :)

      Aniu, to kiedy będą czarownice na odkurzaczach? Daj znać, to się odpowiednio ufryzuję wcześniej:)

      Usuń
    9. sie odezwem bo odkurzacz mam na przeglądzie :)

      Usuń
    10. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:25

      A jeszcze w kwestii nakryć głowy polecam nr 8 :) Odlotowa czapa!

      Usuń
  10. PRzepraszam, za chwilową nieobecność, ale niestety internet wyrzucił mnie z własnego wernisazu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. 3. Czas na wiadomości z Polski: zwiał z witraża konik morski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie! Znam na pamięć każde drzewko i ptaszysko.
    B.G.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Świetne rzeczy tu widzę.Gratuluję autorce.Mój faworyt-Zoo station:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem oczarowana 19. i 13. ale Pan pomidor również urzekający..

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wieczór! Dziękuję za zaproszenie. Z przyjemnością oglądam. Przeurocze ilustracje i takie niezwyczajne. Mnóstwo w nich tajemnic do odkrywania. Podoba mi się, oj podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór! Dziekuję za przybycie. Wiecej prac możesz zobaczyc na fb pod linkiem
      https://www.facebook.com/pages/Ananas-Design/245545598898592?ref=hl

      Usuń
  17. Dzień dobry;)Właśnie namawiam słowika, by zaśpiewał ze mną w klatece.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam autorkę, niezwykłe ilustracje, kolory bardzo "moje"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów ci w nich dostatek. I dla mnie też sporo.
      Witaj Małgosiu.

      Usuń
    2. Powinniśmy dzieci zaprosić na wystawę :) miałyby radochę

      bogate i bardzo przyjazne obrazy Tworzysz Aniu, gratuluję!

      Usuń
    3. Cześć!!! miło mi bardzo:)

      Usuń
    4. no moje właśnie się zachwycały :)

      Usuń
    5. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:23

      Moi chłopcy też się chichrają właśnie przy mnie:)

      Usuń
    6. zachwyt dzieciaków to najlepsza recenzja :)

      Usuń
    7. Beata Piwowarczyk24 maja 2013 21:31

      Igor, wyraźnie zainspirowany, właśnie przyniósł kredki i papier:)

      Usuń
    8. wow!! Super Igor, bede musiala te prace zobaczyc przy następnym spotkaniu :)

      Usuń
    9. wspaniały materiał do książek dla dzieci :)

      Usuń
  19. Witam !!!
    Bardzo pozytywne prace !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twoje prace Aniu :) Pięknie stylizowane, z dowcipem ale i z pazurkiem i z daleka widać, że TWOJE , masz swój styl :) Gratuluję pięknej wystawy, dziękuję Jankowi, że się do niej przyczynił :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje.

    Tak ! Bardzo wyrazisty indywidualny styl,.
    Troche przypomina mi szalone lata 60 -te...Tygodnik bodajze; " Ty i Ja" np ...Ale Prace Pani Ani sa poza pewnymi milymi dla mnie
    skojarzeniami ( Scenografia - Krol Macius I itp ),
    bardzo bardzo juz dojarzale i oryginalne w natloku dzisiejszych roznych "cyfrowych" mozliwosci !

    Poslugujac sie rowniez formami coullage zapewne ,czyli swego rodzaju pieknym mixtem, w polaczeniu z malarstwem i rysunkiem - plus odrebnosc jako sie rzeklo stylu - stwarza cos wiecej niz ilustracje; dla mnie sa to juz obrazy !!!! Powodzenia i wogole jestem zachwycony ! Pozdrawiam, Witold :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje, wiecej prac mozna zobaczyc na stronie


      https://www.facebook.com/pages/Ananas-Design/245545598898592?ref=hl


      zapraszam serdecznie i dziekuje za mile slowa :)

      Usuń
  22. piekna wystawa bab1960

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajrze, dzieki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę się już po trochu wyłączał.
    Dziękuję serdecznie Ani za możliwość pokazania jej pięknych prac
    i wszystkim gościom za przybycie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Wszystkich,

    z ogromną przyjemnością zwiedzam sobie TEN świat. Bajki, magii, tajemnicy i przede wszystkich ciepłego spokoju. Piękna kolorystyka - szczególny jest Kapelusznik !!! Nie mogę od niego oderwać oczu :) Ale Zoo station też piękny, chodź jakby z innego świata.
    Cieszę się, że tu zajrzałam :) Kolory Pani obrazów szczególnie dzisiaj, w potwornie deszczowy dzień, dobrze działają na duszę :)

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję wszystkim za przybycie na dzisiejszy wernisaż. Jestem bardzo wzruszona tak fajnym, miłym i ciepłym przyjęciem moich ilustracji.
    Dziękuję Janku za to, żę umożliwiłeś mi pokazanie grafik w GALERII. Pozdrawiam wszystkich gorąco i życzę dobrej nocy. Pa :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze, ciepłe prace, przybliżający inny, fantastyczny świat. Gratuluję autorce :) Saga

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wystawy, bardzo ciekawe i ładne prace...!:) WalDemar

    OdpowiedzUsuń
  29. Synteza i harmonia, piękne prace, gratuluję wystawy :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna kolorystyka prac!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora