piątek, 9 stycznia 2015

Blaszki - Robert Szabla vel Bagnet - grafika



1968 rok
187 centymetrów
60 ~ kilogramów
2 oczy piwne bez wykrytych wad
Włosy? Powiedzmy wysokie czoło
Brak cech szczególnych

Wystawy:
- Comblain-la-Tour
- WPA, Duszniki Zdrój
- Galerie Klakla, Fribourg Szwajcaria
- Galeria Pod Ręką, Kraków
- Galeria Architektów, Kraków
- Galeria Wydz. Historii Sztuki KUL, Lublin

Nie znoszę wypowiadać się i interpretować swoich prac.
Sztuka jest dla tych, którzy jej potrzebują i do tej grupy siebie klasyfikuję. To, co robię, robię wyłącznie z własnej potrzeby i by nieco uciec od otaczającej mnie rzeczywistości. Praktykowałem rozmaite sposoby wycieczek by znaleźć się na marginesie tego padołu, ale chyba najzdrowszym okazuje się jednak tworzenie, które i tak w konsekwencji często postrzegam jako destrukcję, ale bywa radosne i czasem daje przyjemność innym.

Zappa kiedyś powiedział :,,Pisanie na temat muzyki jest jak tańczenie na temat architektury."
I moim zdaniem odnosi się to każdej innej dziedziny sztuki (oprócz architektury).

Bagnet artysta życia
http://tanieczszablami.blogspot.com/
http://bagnet.info/


1 © Robert Szabla vel Bagnet 
                         babel-label.bandcamp.com/track/perfect-bitch                             





2  © Robert Szabla vel Bagnet
                          http://heroinandyourveins.bandcamp.com/track/my-fathers-a-farmer-2011





3  © Robert Szabla vel Bagnet
                                  http://tandorirecords.bandcamp.com/album/unik-ubik





  © Robert Szabla vel Bagnet





4  © Robert Szabla vel Bagnet





5  © Robert Szabla vel Bagnet
                                                http://oficynabiedota.bandcamp.com/track/syf





6  © Robert Szabla vel Bagnet
                                     http://music.ingebrigtflaten.com/track/hidegen-fujnaka-szelek





7  © Robert Szabla vel Bagnet
        http://maleinstrumenty.bandcamp.com/track/ma-e-instrumenty-jean-marc-zelwer-macabre-walz





 © Robert Szabla vel Bagnet





 © Robert Szabla vel Bagnet





8  © Robert Szabla vel Bagnet
                                             http://hellosquare.bandcamp.com/track/dou-lidou





9  © Robert Szabla vel Bagnet
                              http://northernspyrecords.bandcamp.com/track/lies-my-body-told-me





10  © Robert Szabla vel Bagnet




 © Robert Szabla vel Bagnet
                                        http://weaselwalter.bandcamp.com/track/the-gospel-singer





 © Robert Szabla vel Bagnet
                                         http://jezusfactoryrecords.bandcamp.com/track/loveboy





11  © Robert Szabla vel Bagnet





12  © Robert Szabla vel Bagnet
                                     http://arrington.bandcamp.com/track/open-the-crown





13  © Robert Szabla vel Bagnet
                                               http://lesingeblanc.bandcamp.com/track/dh-m-s-m-s





 © Robert Szabla vel Bagnet
                                 http://the-underground-youth.bandcamp.com/track/delirium





 © Robert Szabla vel Bagnet





14  © Robert Szabla vel Bagnet



15 © Robert Szabla vel Bagnet





16  © Robert Szabla vel Bagnet





 © Robert Szabla vel Bagnet
                                 http://residents-the.bandcamp.com/track/and-also-volume-one





69 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wieczór dobry.Witam Janku.

      Usuń
    2. Cześć Żabotyk :)

      Usuń
    3. Witaj Maćku.
      Wystawa bomba.
      Przypuszczam, że formaty raczej małe, dlatego tak ustawiłeś wielkość obrazków.

      Usuń
    4. zdałem się na intuicję;)

      Usuń
    5. Monotypie (te wszystkie podpisane) to +/- 15X15
      pozostałe 25X35 format blachy

      Usuń
  2. Hej Janku!
    Super wystawa! Dla mnie bomba!
    wszystko jest nieźle "pokiereszowane"
    Gratuluję autorowi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór :) Świetne, blaszkowe szaleństwo cięte Bagnetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu! :) :) :)
      Zdaje się, że cięte również i szablą :)

      Usuń
    2. Wiktorze :) oburącz! A i język wypowiedzi też cięty :)

      Usuń
  4. witam i wybaczcie że nie za bardzo będę żeby nie zaprzeczać temu co napisałem na wstępie.
    No ale muszę podziękować za to wszystko Maciejowi.
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby nie zaprzeczać...zaoponuję:)

      Usuń
    2. .... miało być oczywiście
      nie bardzo będę komentował .....

      Usuń
    3. Maciejowi miło ale to dzięki Twoim super pracom to wszystko się stało

      Usuń
    4. komentarze pozostawmy krytykom

      Usuń
    5. Ta wystawa mi gra...

      Usuń
  5. Zachęcam odważnych do uruchomienia linków pod pracami(ciekawe kto przeżyje co niektóre)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeżywam... :)

      Usuń
    2. ja sobie właśnie zapuściłem połamańców z Francji w całości, bardzo lubię Le Singe Blanc.
      No i śpiewają w swoim języku, co pozwala skoncentrować się tylko na dźwiękach, które na koncertach nie pozwalają mi na stanie w miejscu >

      Usuń
    3. a ja lec z lyrycznym Heroin and Your Veins

      Usuń
    4. Mam w oczach animację... te prace mi się ruszają...

      Usuń
    5. Najbor chyba otworzył wino

      Usuń
  6. Dobry wieczór. Mnie najbardziej porusza muzyka w tych pracach. Wszędzie ją czuję. Muzykalny duch tu zamieszkał i gra. Gra cienkim rysikiem na strunach. Roztańczone dźwiękokształty.

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam otwieranie linków z dźwiękami, które Żabotyk umieścił pod obrazkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są super a the thing-killer!

      Usuń
    2. Świetny pomysł z tymi linkami, doskonałe dopełniacze :)

      Usuń
  8. Świetna wystawa, ogladam i słucham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Małgoś, odczytałem Twoje zaproszenie i jestem. Podoba mi się to rysowanie, jest w tym coś pierwotnego. Dużo przesłań. Dziękuję, że pamiętałaś.

      Usuń
  9. Dobry wieczór,
    Jak obejrzałem to pomyślałem sobie, że oglądam ekspresję obsesji. Ale może dzięki temu wystawa robi wrażenie. Jeszcze muszę posłuchać dźwięków.

    OdpowiedzUsuń
  10. http://tkliwi-nihilisci-records.bandcamp.com/track/czar-wyzwolenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki Katowicko Wrocławski mix
      fajne granie
      mam nadzieję że perkusista tu zaglądnie

      Usuń
  11. najbardziej lubię te zwierzęce obecności stojące bokiem, w nich te dźwięki
    fajne wygryzmolone melodie,
    dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wieczór. Wcale nie muszę zaglądać do linków, obrazy grają same w sobie, nie potrzeba im dopełniaczy. Bez wina widzę jak Wiktor animację dźwiękami. Gratuluję Autorowi świetnych prac i Maćkowi wyboru . Dziękuję za przybliżenie mi Autora, którego nie znałam dotąd.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki łysiejący grubas ....
      żona pierwsze co powiedziała "jakie 60 kilogramów prawie 80"
      przesadziła tylko o kilka kilo

      Usuń
    2. nie uwierzę puki nie zobaczę :) gratuluję wyobraźni. Grasz na jakimś instrumencie ?
      Majka

      Usuń
    3. tak
      na systemie nerwowym żony

      Usuń
  13. Ostro cięte, szczere, mocne, ludzko-zwierzęce i nie nadęte! No, no, no i wszystko mi tu (łącznie z opisem) gra-dosłownie i w przenośni;) Świetna wystawa - gratuluję! I dziękuję mnie trafiło;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla odprężenia idę oberzeć 120 dni sodomy,ahoj

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, mówią wprost bez ogródek, choć bardzo delikatną kreską.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Widzę,że bagnet dobrze zaostrzony!
    Pozdrowionka
    Fumos

    OdpowiedzUsuń
  17. Pora się żegnać po trochu.
    Dziękuję Autorowi za mocne wrażenia - graficzno-muzyczne,
    Maćkowi za zorganizowanie wystawy,
    Gościom za obecność.
    Dobranoc i wszystkiego dobrego w nowym kalendarzu.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Nie znoszę wypowiadać się i interpretować swoich prac"-to i ja się nie będę wypowiadać
    powiem tylko jedno-poruszyła mnie ta wystawa
    dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  19. albo zaglądam tu za wcześnie albo za późno ;) ... spokojnie obejrzałam sobie wystawę ...chociaż stwierdzam, że "trąbisz" każdą swoją pracą ....jestem po wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi zaszumiało w głowie - Schulz spotkał Zappę w Jamie Michalika.
    Znakomite rzeczy widzi mi się, a do tego czyta się.

    Omir Socha

    OdpowiedzUsuń
  21. skomplikowana prostota, niezwykłe prace!
    Przepraszam za spóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iva, pozdrawiam ciepło i dziękuję, że zajrzałaś :)

      Usuń
  22. Staram sie wpisac komentarz ale nie wiem czy mi sie udaje... Super wystawa, szczere "bazgrolki" przepelnione prostota .Fajny klimat, troche "aborygenstwa" i duzo fantazji z domieszka humoru.W sumie:bardzo smakowite to! Szczegolnie pokarmilam sie malymi kolorowymi formami np "Podroz za jeden usmiech"...Mniam! :-)... Gratuluje Autorowi i brawo Maciek za ciekawy wybor. Pozdrowienia
    Azja

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa wystawa...duzo czasu minelo od spotkania w Tarnowie /Jana Pawla /dziekujemy za spacer noca po miescie...pozdrowienia dla artysty...:):):)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora