piątek, 26 czerwca 2015

Autoportret 2



Tym razem prezentujemy wystawę zbiorową - wybór prac zamieszczonych na stronie variart.org w kategorii (głównie) „wystawa-autoportret” w czasie po pierwszej edycji „Autoportretu”,  która miała wernisaż w Artpub Galerii,  w marcu 2012.



Spośród wybranych prac redakcja w głosowaniu wyróżniła cztery:



1.miejsce:


Zazdrość
olej na płótnie
© Barbara Szal-Porczyńska



2. miejsce ex aequo:


Belladonna
olej na płótnie, 60 x 40
© Marzena Ablewska-Lech



2. miejsce: ex aequo:


37,2 rano
akryl na płótnie,40 x 30
© Katarzyna Tchórz



3. miejsce:


Autoportret
olej, 40 x 40
© Krzysztof Sierpień


Pozostałe prace w kolejności dowolnej:



Autoportret
fotografia
© Marta Bagińska






Autoportret w żółtej chuście
olej na płótnie
© Sylwia Kaczmarska






Jesienny smutek
akryl i kredka akwarelowa na kartonie, 40 x 30
© Aleksandra Czarny






Ballada o opuszczonym domu
fotografia
© Piotr Waleron






Autoportret
olej na płótnie
© Michał Kaszewski






Autoportret
linoryt, rozmiar A4
© Ryszard Wojtkiewicz






Producent masek
fotografia
© Rafał Babczyński






Autoportret w sukience
olej na płótnie, 50 x 40,
© Monika Dalinkiewicz






Zabawa w autoportret
malarstwo + grafika komputerowa, tablet
© Jolanta Michalak






Autoportret sentymentalny 2
grafika komputerowa
© Leszek Kostuj






Strach ma wielkie oczy
gwasz, zielona kredka, 49 x 29
© Waldemar Szysz






Cały ja
grafika komputerowa
© Norbert Kaźmierczak






Autoportret
fotografia
© Barbara M. Cygan






Ewa w plesze ????
© Ewa Lutomska-Bracikowska






Autoportret
olej na tekturze, 70 x 50
© Agnieszka Strojna






Autoportret
olej na desce
© Monika Przerwa-Tetmajer






Dental Princess
fotografia
© Anna Gebura






Autoportret
fotografia
© Małgorzata Sajur






Ja w lustrze
olej na płótnie
© Olga Prokop-Miśniakiewicz






Devil
techniki łączone
© Piotr Olgierd Dryll






129 komentarzy:

  1. Dobry wieczór.
    Witam na kolejnym elektrycznym wernisażu, tym razem na wystawie zbiorowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór. Uczę się bywać tu regularniej -)

      Usuń
    2. Dobry wieczór :) Witam wszystkich i cieszę się ze biorę udział z Wami w elektronicznym wernisażu :)

      Usuń
    3. Dobry wieczór :)

      Usuń
    4. Dobry wieczor, milo mi Was ponownie ogladac.

      Usuń
  2. Hej Janku !:) Miło mi być w taj wybornym gronie
    Ubrałam się ładnie :)) Jestem Małgorzata Sajur dla wiadomości innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, witaj.A właśnie przed chwilą zaglądałem na Twojego bloga i podziwiałem, jak pięknie tam można łapać światło po ciemku.

      Usuń
    2. jasno było Janku :)) Słońce zachodziło..

      Usuń
    3. właśnie oglądam Twoje czarno-białe wcielenie z cieniem, to jest coś dla mnie na dziś. wspaniałe drzewo cienia!

      Usuń
    4. to ze spaceru z psem na wale . Komórkowe "dzieło " ;) - dziekuję

      Usuń
  3. gratuluje wyróznionym! Szczególnie podoba mi się autoportret Krzysia Staryszewa( bomba!) No i fotografie Marty, Piotra Walerona ( nie Aerona ;) i grafika Norberta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze "Zazdrośc"- cudne

      Usuń
    2. Barbara Porczyńska26 czerwca 2015 20:44

      Bardzo mi miło, że ta praca się spodobała, no i jeszcze wyróżnienie Redakcji :) Mój Kot do dziś dnia ma żółtawe futro przez ten obraz :)

      Usuń
    3. ależ błyszczą Twoje oczy! :)

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że na Kocie już wyschło i nie zostawia śladów po ścianach.

      Usuń
    5. Skup Sprzedaż - przedstawisz się ? :D

      Usuń
    6. Barbara Porczyńska26 czerwca 2015 21:27

      Kot ma się dobrze, ale musiałam go myć. Nie wiem jak on to zrobił, powiesiłam mokry obraz na ścianie, a on tak podskoczył, że całym bokiem przejechał po obrazie.

      Usuń
  4. Dobry wieczór wszystkim.!
    Cieszę się ze mogę tu być razem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już poprawiłem.
    Jeśli gdzieś jeszcze jakieś błędy, lub ktoś chciałby uzupełnić opis, to proszę zgłaszać, poprawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    świetny zbiór autoportretów. Chyba zakochałam się w pracy Katarzyny Tchórz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczył już jakiś czas temu.

      Usuń
    2. Bardzo dobry i klimatyczny obraz.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Oj, dziękuję Wam dziewczyny i wspaniałe malarki! :)

      Usuń
  7. Barbara Porczyńska26 czerwca 2015 20:40

    Witam wszystkich i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam wszystkich :) bardzo miło mi ze biorę udział razem z Wami w elektronicznym wernisażu i przy okazji gratuluje wybranym wspaniałych autoportretów :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Moje pierwsze miejsce - Norbert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magłoś, że zajrzałaś, tak Norberta też lubię :)

      Usuń
  10. Dobry wieczór. Ależ perełki Redakcja wydłubała. Zachwyconam różnorodnością. KAŻDY portret zasługuje na pochwałę. Dziękuję, że mogę sobie podziwiać te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Maju.
      Muszę powiedzieć, że było z czego wybierać - ponad trzy lata - z wielu teżfajnych rzeczy trzeba było zrezygnować.

      Usuń
    2. wiadomo - wszystkiego się nie da, ale wybór doskonały, jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
  11. dobry wieczór wszystkim :)
    ledwie zdążyłem bo kuźwa krawatu dobrać nie mogłem a później internet otworzyć się nie dawał...
    dziękuję Redakcji za zaproszenie mnie juz po raz drugi do tak zacnego grona :)
    niestety rozmowa ze mną jest bez sensu gdyż szczątkowy internet jaki dociera do mojej wioski całkowicie to uniemożliwia...
    cieszę się jednak bardzo, że jestem z Wami i wszystko sobie jutro dokładnie przeczytam jak tez to robię po każdym wernisażu w Artpubie...
    idę zatem podziwiać wystawione prace i życzę wszystkim udanego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wieczór. Gratuluję wyróżnionym ! Od kilku minut staram się dodać komentarz z telefonu,ale coś mi nie wychodzi. Ja tradycyjnie w krzaczorach z komarami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry wieczór tu ja czyli rdza :)
    chciałem powiedzieć że wszystko mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam, wszyscy jesteście zrobieni inaczej :)
    dziękuje, zaraz wracam znowu, bardzo lubię tu być

    przepraszam, że się podpisuję wordpressem z przyzwyczajenia
    pozdrawiam
    Marta Zelwan

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy przegląd najróżniejszego podejścia do tematu autoportretu. Gratuluje wszystkim autorom

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam wszystkich serdecznie, a szczegolnie autorow prac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam kolejnych Autorów i Gości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wieczór,
    Nie mam założonego konta, więc na razie wybieram profil "anonimowy".
    Pierwszy raz biorę udział w wystawie, dziękuję :) Miło mi, że moja praca się tutaj znalazła.

    Chciałam powiedzieć, że absolutnie zgadzam się z wyborem wyróżnionych prac.

    Aleksandra Czarny

    OdpowiedzUsuń
  19. Basi oczy doprowadzają mnie zawsze do szaleństwa :)
    rdza

    OdpowiedzUsuń
  20. Krzysztof stryszew , kompletny odlot niesamowite
    rdza

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobry wieczor :)
    ja jeszcze spaceruje i podziwiam znakomite prace..!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry wieczór :)
    Cieszę się, że mogę być tu dziś z Wami. Pozdrawiam twórców, gości oraz szanowną redakcję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzenka ma bardzo figlarną minkę :)
    rdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzadkość na jej obrazach, dlatego dodatkowa zaleta tego akurat.

      Usuń
    2. tak też mi się to rzuciło w oczy

      Usuń
  24. Katka bardzo łagodna .......jak na Katkę :)
    rdza

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim absolutnym faworytem , a wlasciwie milosc od pierwszego spojrzenia( a spogladam czesciej na te prace) to "Autoportret w sukience". Ujmujaca praca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry wieczór :) Gratuluję Autorom! Prace są różnorodne i bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  27. a Piotruś Waleron ma bardzo filozoficzną minę :)
    rdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jam w ogóle zdziwiony,że akurat to a nie moje kochane z drzewo-trupami ;)

      Usuń
    2. A to moja wina. Lubię rzeczy nieoczywiste.

      Usuń
    3. no jakże to trupy to nie uchodzi przecie :)
      rdza

      Usuń
    4. W zasadzie, Rafale, trupy by mi nie wadziły. Z takowymi jestem niejako oswojony - u nasz w robocie zdarzają się w dużych ilościach i niekoniecznie drzewnianne, No ale jednak...

      Usuń
  28. Wszystkie prace piękne, wybrałam sobie trzy, jakoś tak wyszło, że same kobiety :)
    Pierwsza, to od dawna ulubiona Pani Kasia Tchórz, uwielbiam jej twórczość. Druga, to Pani Marta Bagińska, wyjątkowa bardzo i trzecia, jako że lubię czarno - białe, to praca Pani Małgorzaty Sajur.
    Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to bedziemy z Bagińska świętować ! dzieki :D

      Usuń
    2. Bagińska się melduje i bardzo dziękuje :)

      Usuń
  29. Chodzę i zwiedzam tam i z powrotem moje serce skradło 37,2 rano Kasi Tchórz i Autoportret w żółtej chuście Sylwi Kaczmarskiej

    OdpowiedzUsuń
  30. Devil taki zadumany bardzo jest :)
    rdza

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystki sa swietne , kazdy w swoim rodzaku , ale ja uwielbiam jak przemawiaja oczy , wiec moj wybor latwy ''Zazdrość'' Barbara Szal-Porczyńska

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry wieczór.
    Witam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewo L-B i Piotrze W. zachwycona jestem Waszymi autoportretami !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Belladonna, -wygląda jak moja sąsiadka. Właśnie kołysze się na kajaku. Sobowtóry jednak są na świecie.
    Jedynka bardzo konspiracyjna, ale jest na właściwym miejscu.
    Devil i trójka z worka sił nadprzyrodzonych, raczej dla dorosłych. Tez dobre.
    Ryszard W,to archeologiczne wykopalisko, hybryda z pod piasków pustyni. No, ale to Kompozycja trochę mnie szokuje, ale mam swoje powody. Sztuka musi szokować.
    Cały ja, to krzyk dziecka z za zaparowanej szyby. Nie jest to krzyk przerażenia. Prosta, ale dobre.
    Ja w lustrze to first lady, mocna, stanowcza odpowiednia na wy6sokie stanowisko.
    Producent masek. Tu sprawa podejrzana.Tytuł dla zmylenia przeciwnika.
    Małgorzata S, to pełna konspiracja. Chciało by sie widzieć więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czuje niedosyt w ilosci prac. Belladonna jest piekna.

      Usuń
    2. A fotografia Malgorzaty Sajur mocno kojarzy mi sie z niektorymi pracami mojego slubnego. Ma klimat.

      Usuń
  35. Producent masek - powala ;)
    Rafale gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w ramach weryfikacji kazali mi wybrać zdjęcia gdziejest suchi , a skąd ja mam wiedzieć ? ja prosty chłop jestem, pozdrawiam wszystkich i się rozżegnuje
    rdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mi gdzieś kiedys kazali odróżniac psy od kotów... z trudem, ale jakoś dałem radę.

      Usuń
  37. .... i jest moja ulubiona Rzaba - trafia zawsze sedno - robi to tak prosto- ot i już ... pięknie patrzysz Małgosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, jak Ty mnie rozpiszczasz swoimi opiniami . Usciski :)))

      Usuń
    2. :) Twój przekaz bardzo trafia do mnie :)

      Usuń
  38. pozdrawiam Wszystkich ! gratuluję Wszystkim !!!
    Wspaniały wybór prac - gratuluję komisarzowi wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jak już powiedziałem wyżej - było z czego wybierać, a i redakcja pomogła. Głównie Marysia - Laurawerde - Dziękuję.

      Usuń
  39. podobaja mi sie wszystkie gratuluje barbara kroll

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, uczta dla oczu w muzeum dłoni.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiss, Basiu, przez szkło. Świętuje podwójnie. Drugi powód - to obrona pracy magisterskiej syna. Chwalę się!:)

      Usuń
  41. Cenię wrażliwość Michała Kaszewskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Belladonna :)
    co tam się dzieje jakby nigdy nic!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uff, zdążyłam
    Witam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Ciebie
      i wszystkich jeszcze chwilowo nie przywitanych.

      Usuń
    2. bardzo mi się podoba Twój autoportret :)

      Usuń
  44. Dobry wieczór wszystkim! Cieszę się, że dotarłam i mogę tu z Wami być...:)
    Pozdrawiam Kasia Tchórz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za Twój portret, jest oszałamiający i bradzo energetyzujący :)

      Usuń
    2. Fajnie was razem widzieć dziewczyny -))

      Usuń
    3. Mi również:) Szkoda, że nie dotarłam na Port w tym roku, ale może kiedyś jeszcze będzie okazja...*

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że w przyszłym roku, już szykuję z Basią i Jackiem wspaniałą niespodziankę... będzie się działo

      Usuń
  45. Belladonna - kilka dni temu piłam z nią piwo. Piękna i utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pora się pożegnać - muszę się dobrze wyspać, bo jutro o siódmej idę na wojnę - Trzydziestoletnią.
    Na szczęście tylko rekonstrukcję i inni ją będą robić, a ja tylko poniekąd kibic.... Ale na festynie będę służbowo i jeśli kto będzie w łikęd w okolicy Stargardu, to zapraszam:
    http://muzeum-stargard.pl/pl/edukacja/festyn-historyczny/festyn-historyczny-2015/

    Dziękuję Autorom,
    Redakcji, a zwłaszcza Marysi Mamczur - Lauraverde i Małgosi Południak - Margarithes, które pomogły skompletować wystawę.
    Dziękuję Gościom za obecność.
    Zapraszam na następny wernisaż za 2 tygodnie.
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janku, bez Ciebie, to ja sobie mogę kompletować...

      Marysiu, uściski :)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję i pozdrawiam całą redakcję, a przy okazji Janku serdecznie uśmiechnięte podziękowania za namiary na "najlepszy sklep spożywczo-wszystkościowy" ;)

      Usuń
    3. O, to fajny sklep. Nie najtańszy, ale jako wszędzie, bywaja różne promocje - ostatnio była Kofola po 19,90 na przykład... Będę tam niestety chyba dopiero w październiku...

      Usuń
  47. Piękny wybór! U mnie producent masek walczy o pierwszeństwo z diabłem. Image podpowiada producenta, dryl dyscyplinuje - uwielbiam symphaty for the devil. Najserdeczniej pozdrawiam Organizatorów.

    OdpowiedzUsuń
  48. A mi bardzo miło było zobaczyć Satyrka i jego muszle na głowie.
    bardo

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam
    15 godzin później, ale...
    (lepiej późno niż wcale)
    jest wspaniale - znakomite prace
    Autoportrety to opowieści o sobie
    a 1 miejsce żółta ZAZDROŚĆ
    to wspaniały auto-portret.
    I co jeszcze super?
    auto-fotograficzne Rafała B. i Małgorzaty S.
    Różnorodność technik i form
    sprawia, że z wielką przyjemnością
    wszystko ogląda się.
    Pozdrawiam :)Ana

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie się oglądało, zastanawiające, jak niektórzy artyści widzą samych siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mając świadomość, że ta moja próbka linorytowa jest daleko za pracami zacnych współzawieszonych na tej wystawie, a także za pracami tych, którzy się tu nie znaleźli, wyrażam podziękowania dla organizatorów za pobłażliwość i tę radość, którą mi sprawili. Pozdrawiam odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Barbara Cygan, Norbert i trzy pierwsze artystki, to i moi faworyci, Anna Gebura też jest fajna i generalnie ciekawi artyści i ich spojrzenie na siebie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora