piątek, 9 grudnia 2011

Rafał Babczyński - Poszukiwania


Rafał Babczyński, rocznik 1959..... jestem samoukiem, fotografia i fotomontaż jest moim sposobem wypowiedzi, moim widzeniem świata i ludzi ....  Interesuje mnie człowiek i jego przeżycia, emocje, czasem te najgłebiej skrywane, niedostępne na codzień, ciągle szukam swojego języka i swojego miejsca na ziemi, pewnie tak już będzie do końca........
Serdecznie zapraszam


Więcej prac autora::  variart.org
                               rdza.digart.pl/
                               takiecóś.blogspot.com/ 


Na skraju
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Troska
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Powiązania
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Weź mnie
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Zapomnienie
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Marzenia
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Taki pejzaż
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Wiara
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Pamiętniki
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Powiązania 2
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Sny
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Wolne pokoje
fotomontaż
© Rafał Babczyński

Paryżanka
fotografia
© Rafał Babczyński

Bez tytułu 1
fotografia
© Rafał Babczyński

Małgosia i bębenek
fotografia
© Rafał Babczyński

Marta i Leszek 1
fotografia
© Rafał Babczyński

Marta i Leszek 2
fotografia
© Rafał Babczyński

Marta i Leszek 3
fotografia
© Rafał Babczyński

Bez tytułu 2
fotografia
© Rafał Babczyński

Ogrody
fotomontaż
© Rafał Babczyński



253 komentarze:

  1. Dobry wieczór!...jestem chyba pierwszy!..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam na wernisażu Rafała Babczyńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej hej, bardzo się cieszę, że udało mi się przyjść! uwielbiam fotografie Mistrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wieczór.Twoje obrazy otwierają we mnie przestrzenie o jakie się nie podejrzewałam,poruszają głęboko. Chyba mówimy tym samym językiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia bardzo lubię, ale fotomontaże Rafała są mi najbliższe, chyba są najbardziej osobistymi i niepowtarzalnymi pracami autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Autora, witam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda Maju, są niezwykłe, a zarówno w nich, jak i w Twoich widać podobną wrażliwość...

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry wieczór witam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Małgosią tylko jedno zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętniki i Powiązania2 to moi faworyci z tego wyboru prac...

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiązania w tym zestawie najbardziej chyba mnie zatrzymują. A serię z Martą i Leszkiem uwielbiam.Budzi fajne wspomnienia :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam podobnie jak Andrzej, cenię fotografię, ale uwielbiam fotomontaze, te głębokie, prawdziwe historie, z trudnymi emocjami, powiązaniami...

    OdpowiedzUsuń
  13. z fotomontaży bardzo lubię też Głód, ale akurat go tu nie ma...jest niesamowicie mroczny i smutny...

    OdpowiedzUsuń
  14. z fotomontażami na razie przerwa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Andrzeju Małgosię dażę ogromnym sentymentem kiedyś zrobię jej osobną wystawę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głód ja też lubię powinien tu być ale wszystko nie wejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrz musi naładować akumulator...:)...rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę szkoda, ale Twoje fotografie też głęboko sięgają do wnętrza i poruszają nie mniej.Może tylko trochę mniej mroczne struny trącają.

    OdpowiedzUsuń
  19. bez tytułu2 to chyba też Małgosia...?

    OdpowiedzUsuń
  20. na ładować i zdystansować się trochę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. halo...ja tez jestem i podziwiam..bab1960

    OdpowiedzUsuń
  22. ..właśnie pamiętam jak robiłeś tę serię, jak wydobywałeś jej najgłębsze piękno

    OdpowiedzUsuń
  23. nie , to jest Marzenka przeurocza dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Andrzej .... dla mnie Rafał to mógłby sie skupić głównie na fotomontażach, chociaż zdjęcia też piekne robi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz pociągnęła mnie jeszcze muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. trudno, jak przerwa to przerwa, chociaż troszkę szkoda...ale może po naładowaniu akumulatorów i zdystansowaniu się, powstanie coś jeszcze lepszego..

    OdpowiedzUsuń
  27. ale wrócę do fotomontaży na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dobry wieczor Rafal...ile tu cudeniek widze...bab1960

    OdpowiedzUsuń
  29. ..właśnie mówię o bardzo osobistych, niezwykle głębokich psychologicznie kobietach Rafała

    OdpowiedzUsuń
  30. tak komponowanie na komputerze

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej muszę zniknąć na chwilkę...:(( mam nadzieję, że zaraz wracam!

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie , nie szukam pięknych panienek tylko kogoś z wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wolne pokoje i Pamietnik to moi faworyci cudenk...bab1960

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoją muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w wolnych pokojach wystąpiła Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mowisz ze piekno nie ma wnetrza...bab1960

    OdpowiedzUsuń
  37. Bo przeważnie nie ma Basiu, zajęte troską o piękny wygląd nie dba o wnętrze już :(

    OdpowiedzUsuń
  38. wręcz przeciwnie ....to wnętrze tworzy piękno:)

    OdpowiedzUsuń
  39. dobre...bab1960

    OdpowiedzUsuń
  40. dobry wieczór Autorowi i wszystkim. Montaże bajka! Fotografie sama poezja! Nic a nic nie rdzewiejesz Rafale

    OdpowiedzUsuń
  41. ...przeglądam zdjęcia...nie pamiętam "Troski"...kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  42. witaj Piotrze staram się rdzewieć z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też Iza jest na trosce to stare bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ...musiałem przeoczyć...dorobek masz ogromny!

    OdpowiedzUsuń
  45. "Bez tytułu !"...ciągle zaglądam i wracam do tego zdjęcia...jak też do "Paryżanki"

    OdpowiedzUsuń
  46. ..."Bez tytułu 1"...oczywiście..:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Paryżankę zagrała Alicja to była niesamowita sesja robiliśmy sobie nawzajem zdjęcia zeszliśmy daleko wgłąb........

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam Autora i Wszystkich tu obecnych.
    Rafale! Właśnie dzisiaj poprzez
    Troskę, Powiązania, Zapomnienie,
    Marzenia, Taki pejzaż, Pamiętniki
    Wiarę, Pamiętniki, Sny, Wolne pokoje,
    Paryżankę i... Różne Osoby
    dotarłam do Twoich Ogrodów (Westchnień?)
    POSZUKIWANIA wciąż trwają
    Odnajduję w nich Duszę Prawdziwego Artysty
    GRATULACJE
    Osobne pozdrowienia ślę dla Jacka
    organizatora Wernisażu tej Wystawy :)AnaVera

    OdpowiedzUsuń
  49. Witajcie. Witaj Rafale.
    Jestem, po wielkiemu cichu, jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  50. ps. a zachwyciło mnie "Zapomnienie" :)A

    OdpowiedzUsuń
  51. "Wolne pokoje" ..... mnie przyciąga bardzo

    OdpowiedzUsuń
  52. tak, Jacku - "Wolne pokoje" super

    OdpowiedzUsuń
  53. Ogrody niepokoją mnie tą agresywną cudną czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  54. witaj Aniu i Janku ciesze się że jesteście

    OdpowiedzUsuń
  55. ogrody darzę dużym sentymentem tak jak całą tą serię to są chwasty w tunelu foliowym fotografowane od zewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapomnienie to zabawa filtrami w photoshopie na dzień dzisiejszy niemam już żadnego filterka zamontowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witajcie :) Gratuluję Artyście fantastycznych prac!!! Rafale, Twoja wrażliwość infekuje wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam
    Świetne prace oglądam z zaciekawieniem

    OdpowiedzUsuń
  59. hi hi hi Ty też mnie kiedyś zainfekowałaś Marysiu , tak jak i Maciek:)

    OdpowiedzUsuń
  60. już jestem...Ogrody widzę po raz pierwszy i kolor mnie pociąga i zaskakuje...nie widziałam wcześniej u Ciebie takiej czerwieni...piękna.

    OdpowiedzUsuń
  61. witaj Anno bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  62. oglądam słuchając Twojej muzyki i to dopełnienie obrazu przypadkiem przecież wybieranymi przeze mnie utworami tworzy zupełnie niesamowity spektakl

    OdpowiedzUsuń
  63. witaj Maju :) tak, ta cudowna agresywna czerwień Ogrodów zatrzymuje - a mnie ujmuje...

    OdpowiedzUsuń
  64. bo z piękną duszą i wrażliwością tak jest, przyciąga i inspiruje...

    OdpowiedzUsuń
  65. to jest chyba na Variarcie tk jak inne z tej serii ale tam jest dużo prac pomimo że połowę kiedyś wyżuciłem:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dobrze, że jest ta wystawa.Wracam często do tych prac ale pojedynczo - powieszone w jednym miejscu naprawdę imponująco się prezentują.Gratuluję Autorowi !!! Piękna wystawa to jest.

    OdpowiedzUsuń
  67. Bez tytułu 1 - jakaż to piękna fotografia! Fotomontaże - Paryżanka, Pamiętniki, Zapomnienie no i... Ogrody przecudne. Właściwie każda praca jest opowieścią. Bardzo emocjonalną, dotykającą głęboko.

    OdpowiedzUsuń
  68. muzyka jet chyba też jakimś dopełnieniem ......czego się nie da sfotografować to można wymuzykować :):):)

    OdpowiedzUsuń
  69. muszę napisać jeszcze, że bardzo lubię fotografie z Martą...kiedy na nią patrzę, myślę o Małgorzacie z Mistrza i Małgorzaty...nie wiem czemu...wspaniała kobieta, ma w sobie siłę i tajemnicę. a może to Twoje fotografie to jej nadają...lub z niej wydobywają...

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie,
    ..widzę "paryzankę"...uwielbiam...te buty zastanawiają...ogrody -chyba wcześniej nie małam możliwości zobaczenia -piękne... od pamiętników wzroku oderwac nie mogę...piękne rzeczy tworzysz wszystko co ukrywa wnętrze widac na zewnątrz... gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta sesja z Martą i Leszkiem jest dość niezwykła , oni się poznawali i zaprzyjaźniali na planie będąc nago :):):) ale właściwie nie ma w tych zdjęciach erotyzmu przynajmniej na pierwszym planie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. to nie była gra ...to się po prostu działo:)

    OdpowiedzUsuń
  73. DOBRY WIECZÓR! witam autora i wszystkich ! Przepraszam za spóźnienie, oj dotarłam ! Wracam do wystawy - POWIĄZANIA.... to mnie zatrzymało, muszę wrócić, pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  74. witaj Moniko ciesze się że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  75. otóż to. jest jakaś magia, tajemnica, refleksja. ciała mają oboje bardzo piękne, ale erotyzm, tak jak mówisz, jest na drugim planie...

    OdpowiedzUsuń
  76. :)
    Rafał zastanawiam się nad Małgosia i bębenek
    i bez tytułu2 czy to fotografie zrobione podczes spektaklu?

    OdpowiedzUsuń
  77. Rafałku, jestem ciekawa, jak powstają Twoje fotograficzne teatry. Czy najpierw rodzi się koncepcja, coś na kształt scenariusza? A może cichutko i cierpliwie czekasz, aż aktorzy zagrają - jak im w duszy hula? A kostiumy - kto jest tworzy? A światło i scenografia - czy najpierw sam szukasz takich miejsc?

    OdpowiedzUsuń
  78. to był nasz prywatny spektakl na potrzeby fotografii:)
    robiliśmy to razem z Alicją (wiesz)

    OdpowiedzUsuń
  79. Małgosia i Marzena to moke wspólne działania z Alicją powtawały w ielkich trudach kostiumami zjmowała się alicja a ja oświetleniem i resztą

    OdpowiedzUsuń
  80. Marta i leszek z kolei to moja wspólna praca z Mają

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja kocham serię Małgosia z walizeczką :)))

    OdpowiedzUsuń
  82. mają niesamowicie teatralny klimat

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja mam taką filozofię żeby niczego nie narzucać modelom , staram się stworzyć jakąś sytuację , żeby coś się działo, i wtedy wybieram pewne momenty tak jak bym robił reportaż:)

    OdpowiedzUsuń
  84. jaktu cicho ... Taki pejzaż, Wiara, Pamiętniki...mowe mi odjęło, tak z podziwu dla nastroju , koloru i środka ...spokój taki...

    OdpowiedzUsuń
  85. staram się fotografować emocje, stworzyć taką sytuację która coś by wyzwalała w modelach , wtedy to jest w miarę prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  86. Jeszcze byly takie zdjęcia, cudowne w zgaszonej kolorystyce Małgosia z jabłkami, na VA jest tylko jedno, na digarcie chyba wszystkie.
    Mam je pod powiekami normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Trochę jak w psychodramie, a trochę jak u Grotowskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak pracujemy z Alicją często wszyscy razem znaczy z modelami robimy przygotowania :) te przygotowania to właściwie są najmilsze momenty , bo w efekcie końcowym to w zasadzie zawsze jest przegrana:)

    OdpowiedzUsuń
  89. ciekawe, nastrojowe..wspaniale....czy wszystko, co zostalo "uzyte" w fotomontazu zostalo przez Ciebie wykreowane - zrobione - fotki, rysunek...czy sa inni artysci, ktorymi sie inspirujesz....?

    OdpowiedzUsuń
  90. ... jak spełnione marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. witaj Dominiko:) też podpisuję się pod serią Małgosia z walizeczką...

    OdpowiedzUsuń
  92. wo ogóle to kocham teatr , mógłbym być fotografem teatralnym :):):)

    OdpowiedzUsuń
  93. fotografia daje wspaniałe możliwosci wyrazu ale to wspólna praca fotografa i modela. Ważne żeby stworzyc odpowieni kontakt ...tak mi się przynajmniej wydaje... podobają mi się wnętrza w jakich powstają fotografie , widzę że to głównie jakieś stare pomieszczenia- co to za miejsca?

    OdpowiedzUsuń
  94. na pewno inspiruje się ale nie wprost nie potrafię przytoczyć ani jednego nazwiska znanego fotografa:)

    OdpowiedzUsuń
  95. tak kontakt między fotografem a modelem to podstawa:)
    a miejsca zawsze szukam jakichś ruder , tam się najlepiej czuję:)

    OdpowiedzUsuń
  96. z Malarzy kocham oczywiście Beksińskiego, fascynuje mnie też Wojtkiewicz,

    OdpowiedzUsuń
  97. ...może rzeczywiście tak jest (autor trudno godzi się na "koniec"), ale efekt Twojej pracy dociera do mnie , chociażby, po raz pierwszy i jestem zachwycona. Jestem pełna uznania dla Twojego warsztatu :) widać, że bardzo lubisz to co robisz.Ta pieczołowitość w doborze elementów...

    OdpowiedzUsuń
  98. Saudek!!!!!!!! udało mi się przypomnieć .......lubię go

    OdpowiedzUsuń
  99. No, Rafałku, ale w pięknych wnętrzach tez Ci cudnie wychodzi, wiec ześ wszechstronny. Pamiętam zdjęcia z dwiema pięknymi paniami, w slicznych sukienkach;) w jakichś zabytkowych wnętrzach...

    OdpowiedzUsuń
  100. :) Wojtkiewicz - cała nostalgia w jego obrazach się mieści:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Nowosielskiego nie dawno odkryłem, z wiekiem dojrzewam do różnych rzeczy , czasem aż mi wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  102. to była Willa Lwntza w Szczecinie Dominisiu też troszkę zrujnowana , ale tylko troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  103. a Nowosielski św. pamięci taki oszczędny a kolorowy - bardzo mądry człowiek

    OdpowiedzUsuń
  104. te rudery u Ciebie i u MajaK mają taki niesamowity klimat ocalania rzeczy i miejsc zapomnianych, schodzenia wgłąb, widzenia piękna w tym, co nieoczywiste i na pozór brzydkie...

    OdpowiedzUsuń
  105. Wspaniałe fotografie! Kocham rdzę za malarskość (choć abstrakcje na moim samochodzie już mniej)

    OdpowiedzUsuń
  106. widzę że mam dużo do nadrobienia Rafała kojarzę głównie we wnętrzach mocno naznaczonych historią i zapomnianych :)

    OdpowiedzUsuń
  107. No bo niełatwo pokazać piękno rzeczy niepięknych .Rafał umie :)

    OdpowiedzUsuń
  108. ...ciągle wracam do Powiązań, Powiązań @ i Pamiętników, chociaż każda z tych prac jest niesamowita na prawdę

    OdpowiedzUsuń
  109. POWIĄZANIA 2 :) to już grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  110. "Bez tytułu" 'Paryżanka" ...chciałem wyróżnić, ale...wszystkie lubię, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  111. Grażynko u Nowosielskiego ujęły mnie własnie najpierw jego myśli a potem dopiero obrazy:)

    OdpowiedzUsuń
  112. opowiedz, jak pracujesz...to musi byc bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  113. muzę mieć jakiś impuls nie jestem w stanie wszystkiego ułożyć w głowie

    OdpowiedzUsuń
  114. Grażyna mi z ustuff wyżarła...
    Rafał, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  115. dlatego nie planuje nigdy szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  116. Rafale :) to na ten wieczór DLA CIEBIE http://www.youtube.com/watch?v=vsfKoQ6pHq4&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  117. jest zawsze dużo improwizacji tak w zdjęciach jaki w fotomontażach

    OdpowiedzUsuń
  118. dzięki piekne Grażynko:)

    OdpowiedzUsuń
  119. te wnętrza nie są brzydkie mają swoją historię -więc żyją , lubie opuszczone fabryki i zapomniane pomieszczenia są jak starzy ludzie więcej w nich piękna niż w gładkich rysach modelek

    OdpowiedzUsuń
  120. widzisz - znajduje w tym malarstwo i rzezbe, grafike i fotografie - ba poezje i filozofie...w narzedziu tak roznie a czasem niechetnie przyjmowanym jak komputer, masz niesamowita lekkosc wypowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  121. Dobry wieczór... Wprawdzie onieśmielona wielkością Mistrza, ale weszłam...

    OdpowiedzUsuń
  122. eeeeeetam jaką tam wielkością ........:) witaj

    OdpowiedzUsuń
  123. mam problem z komputerem, musze sie rozlaczyc ale wroce tutaj przyjrzec sie wyowiedziom...

    Dziekuje Ci - Rdza....cenne to co robisz, gratuluje
    :)

    OdpowiedzUsuń
  124. "Interesuje mnie człowiek i jego przeżycia, emocje, czasem te najgłębiej skrywane, niedostępne na co dzień, ciągle szukam swojego języka i swojego miejsca na ziemi" - :))))))))) cóż powiedzieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
  125. bo prawdziwe piękno to piękne wnętrze, które widać w twarzy, oczach, w zmarszczkach u starych ludzi...w klimacie pomieszczeń i przedmiotów, które kiedyś dla kogoś coś znaczyły, mają, tak jak mówisz historię i duszę...

    OdpowiedzUsuń
  126. komputer jest trochę zastępczym narzędziem ale daje radę :) ma olbrzymi potencjał
    mogę być człowiekiem orkiestrą na przykład choć na niczym nie umim grać :):):)

    OdpowiedzUsuń
  127. tak współczesność bywa koszmarem te szkło aluminium i beton ......brrrrrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  128. Mówisz o impulsach, ale ja widzę jak pracujesz - skupienie i stanowczość w doborze elementów.To się rzuca w oczy - zamykasz się przed światem jak tworzysz .Piękne to jest.

    OdpowiedzUsuń
  129. tak. plastikowi ludzie, betonowy świat, papierowe uczucia...też mnie to przeraża...mam podobne przemyślenia i odczucia, tylko nie umiem ich tak po mistrzowsku wyrażać sztuką...

    OdpowiedzUsuń
  130. ależ Twoje rysunki są niesamowite!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  131. Rdza możesz podac linka do swojej muzyki ?-chętnie posłucham

    OdpowiedzUsuń
  132. Racja, parę kresek i zą kipi od emocji i uczuć Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  133. wciąż się nimi zachwycam i wprowadzają mnie w dobry nastrój mają pozytywne wibracje:)

    OdpowiedzUsuń
  134. http://www.youtube.com/watch?v=Clu60sstb0c&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  135. ojej...no to mnie zastrzeliłeś...takie słowa dodają skrzydeł, żeby uczyć się i iść naprzód...

    OdpowiedzUsuń
  136. http://w543.wrzuta.pl/audio/56M0LFYLLPe/dla_okrucha

    OdpowiedzUsuń
  137. leć za czerwonym balonikiem i nie waż się przestawać rysować !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  138. to moje ostatnie skończone, bo ja z regóły niczego nie kończę

    OdpowiedzUsuń
  139. Rafał, Maja...dziękuję...no po prostu dziękuję...!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  140. ... weszłam, bom zachwycona dziełem "Wiara" od którego "ocz" oderwać nie mogę... odnalazłam siebie kawałek w tej zwiniętej w kulkę, zatroskanej kobiecie, którą jak miecz Demoklesa przygniata księga nad księgami...... a właściwie, przedziwnie to nie przygniata, ale jest OBECNA w życiu tej kobiety i sprawia, że ona taka skulona, mała, mizerna, rachityczna, do niczego.... Piękna alegoria... Jestem pod dużym wrażeniem....

    OdpowiedzUsuń
  141. http://rafalmax.mp3.wp.pl/?tg=L3Avc3RyZWZhL2FydHlzdGEvNjU2NjEsdXR3b3IsMjcxNDM4Lmh0bWw=

    OdpowiedzUsuń
  142. a tu jest więcej ale to stare jest teraz lepsze robię ....tak mi się zdaje przynajmniej:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Bożenko dziękuje :) pieknie to czytasz

    OdpowiedzUsuń
  144. Kasiu rysuj i maluj maluj i rysuj!!!!!!
    to są piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  145. Nie zdaje Ci się.Każdy następny utwór jest lepszy od poprzedniego.Bogatszy i głębszy.

    OdpowiedzUsuń
  146. Ty Burhoe dla Rafała i już jestem cicho cicho http://www.youtube.com/watch?v=En_aQOT8GxA

    OdpowiedzUsuń
  147. muszę uciekac....pozdrawiam wszystkich serdecznie
    Rafał gratuluję wyczucia piekna :)
    było mi niezmiernie miło :)
    dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  148. nie mogę teraz włączyć dźwięku, bo moi chłopcy śpią, ale już się nie mogę doczekać aż wrócę tu jutro i przesłucham wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  149. pozdrawiam Moniko dobrej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  150. A więc Kasiu najbliższa inwestycja - SŁUCHAWKI* :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Pozdrawiam serdecznie, czerwienię się i... zmykam...

    OdpowiedzUsuń
  152. Rafał .... wybacz, że tak mało dziś pisałem, ale goście mi się pojawili, ...... ale widzę, że mimo tego atmosfera jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  153. jesteś Mistrzem Rafale i to co mówisz, co Maja mówi zapiszę głęboko w serduchu i postaram się do tego dorosną i nie sprawić zawodu. to piękne, gdy można czerpać z mądrości i doświadczeń ludzi, którzy widzą i potrafią przedstawiać świat tak niezwykle...Twoje prace Rafale są wielką inspiracją. będę czekać na dzień i muzykę...

    OdpowiedzUsuń
  154. a słuchawki to super pomysł!!!! :D kupię sobie pod choinkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  155. jest mi bardzo miło Was wszystkich goscić:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Witam.
    Zawsze był klimat i wciąż jest. Znam i lubię od lat.

    OdpowiedzUsuń
  157. dzięki Wu z Twoich ust bardzo miło to słyszeć znaczy widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  158. straszna szkoda, że tylko wirtualnie, bardzo chciałabym Was wszystkich poznać osobiście! z drugiej strony, ten portal to genialna inicjatywa, wernisaż prosto w moim wieczornym domku. niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń
  159. no masz a ja nieuszminkowany akurat. Zawsze podziwiałem Twoje montaże. Surowe zdjęcia zresztą też. :) Pozdrawiam ciepło Rafale

    OdpowiedzUsuń
  160. może będzie kiedyś okazja się poznać, wszyscy tu na początku znali się tylko internetowo a z czasem zaczeliśmy się poznawać w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  161. trzeba będzie na wiosnę wywiesić te góry prania i będzie pretekst :))))

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja jak kogoś polubię wirtualnie - to robię wszystko by go poznać osobiście .Więc Kasiu myślę, że wnet się stanie - spotkamy się :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Jak żyłem to też parę osób poznałem :) Ja niestety socjofob jestem ale uwielbiam obrazy... Pięknie malujesz tym szkiełkiem .

    OdpowiedzUsuń
  164. o! o! właśnie to moje Marzenie sfotografować kobietę przy wiszącym praniu........ a widzę buzię masz czarującą:)

    OdpowiedzUsuń
  165. ciągle patrzę na Powiązania2 i Pamiętniki i podtrzymuję to co napisałam na samym początku...to moi faworyci..wyobrażam sobie sesję z białym praniem na wietrze, taką właśnie czystą i jasną jak te prace...eh..

    OdpowiedzUsuń
  166. Właśnie ja też socjofob jestem ale czasem się przełamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Kasiu, my znamy się prywatnie od kilku lat, nic nie stoi wiec na przeszkodzie, zeby się poznać na jakimś wernisazu, a bedą okazje na pewno:)
    Najpierw mozesz na przyklad poznać się ze mną ;DDD bo ja tez z Warszawy:D

    OdpowiedzUsuń
  168. no to zbieraj brudy a ja wiosną przyjadę :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  169. Joanna Knihnicka9 grudnia 2011 22:38

    Witam :)
    Piękne i wzruszające...trafiające do najgłębszych zakamarków duszy...mojej...poruszyły mnie bardzo... "Troska","Weź mnie","Wiara"... GRATULUJĘ :)))

    OdpowiedzUsuń
  170. to trzymajmy kciuki za spotkanie, bo ja Was też jakoś tak mam w serduchu...to ta wrażliwość, o której rozmawialiśmy tak infekuje :))) Wasz świat jest piękny...a te właśnie dwie Twoje prace Rafale nie mają w sobie mroku i niepokoju...niosa takie jakieś ukojenie, porządek, spokój i właśnie czystość...sama nie wiem...są piękne i wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  171. witam Joanno i dziękuje pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  172. Dominiko, mam straszną ochotę na kawę z gwiazdką...jak tylko znajdę chwilę to na pewno jej sobie nie odmówię!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  173. dziękuje jeszcze raz Kasiu za dobre słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  174. Rafał...jeśli to prawda to od jutra nie piorę tylko do wiosny chomikuję!!!! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  175. Jak się będziesz wybierała to daj znać - może i ja się przyłączę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  176. Chciałem wam powiedzieć, że gdy będzie 200 komentarzy to tworzy się następna strona i trzeba kliknąć na "następne komentarze" zeby je zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Ja też się piszę na sesję z praniem !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  178. ...uparcie wracam "na górę" patrzę ...każdą z tych fotografii sobie przeżywam...i dotyk dłoni tak w trosce obecny, i na krawędzi -pięknej fotografii, wszystko co trzeba ostrość metalu, niepokój -to sfotografowanie uczuć.....cielesność powiązań i Wiata -...nie utoniesz, nie utoniesz....

    OdpowiedzUsuń
  179. Rafał, Maja-ZAPRASZAM!!!!!!!!!! MARZĘ!!!!!!!!....chomikuję ;P :)))) Maju, koniecznie kawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  180. dzięki Grażynko rozpieszczasz mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora