piątek, 13 listopada 2015

Nastroje - Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz



Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz
Urodzona 26 października 1977 roku. Ukończyła Liceum Sztuk Plastycznych w Poznaniu ze specjalnością tkanina   artystyczna   oraz   Wyższą   Szkołę   Sztuki   Stosowanej  w  Poznaniu  na  kierunku  malarstwo w  architekturze,  specjalizacja:  projektowanie  witrażu.  Dyplom  z  wyróżnieniem  w  pracowni  profesora T. Sadleya, aneks w pracowni profesora W. Dudkowiaka.
Zajmuje się malarstwem sztalugowym oraz witrażem. Uczestniczka wystaw zbiorowych i indywidualnych. Jej prace znajdują się w kolekcjach w Polsce i za granicą.



Wystawy:
1997 - wystawa zbiorowa Międzynarodowe Centrum Sztuki Inner Spaces Poznań
2004 - wystawa autorska Muzeum Regionalne w Pleszewie
2004 - wystawa autorska Starostwo Powiatowe w Pleszewie
2014 - wystawa autorska „W drodze…” Muzeum Regionalne w Pleszewie
2014 - wystawa zbiorowa III Międzynarodowy Przegląd Sztuki , Alternatywy 33, Ostrów Wielkp.
2015 - wystawa autorska Galeria 33, Ostrów Wielkopolski
2015 - wystawa autorska Starostwo Powiatowe w Pleszewie

Moim ukochanym malarzem jest Jan Cybis. ...
Maluję od zawsze.
Swoje malarstwo traktuję jako zapiski emocji i nastroju.
Tematyka moich prac to przede wszystkim kobieta. Pewnie w dużej mierze to ja sama. Wady, lęki, myśli, miłość oraz poszukiwanie Boga. Malarstwo przez te wszystkie lata było moją terapią. Szukaniem, drogą do pokochania siebie i ludzi.
Myślę że odnalazłam siebie i jestem sobą.
                                                                             Magdalena Głoskowska

szimon.pl

Obrazy akrylowe:



Czekając
60 x 60, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz







Wiosenna
70 x 70, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz







Abstrakcja 1
80 x 110, 2011
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Abstrakcja 2
110 x 80, 2011
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Wświetle gwiazd
15 x 15, 2015
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Czekające
30 x 40, 2015
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Daleko od siebie
Akwarela, akryl, kredki, 30 x 40, 2013
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Kiedy gasną światła
80 x 80, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Kobieta z kotem
100 x 100, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Majowa solenizantka
80 x 80, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Marta i owoce
100 x 100, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Na rogu w Paryżu
30 x 40, 2015
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Nocny spacer
80 x 80, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Oczarowany
60 x 60, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Odchodząc
40 x 30, 2013
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Flamingi
80 x 120, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Ruda
100 x 100, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Sama z sobą
100 x 100, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Skrzypce
100 x 100, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Szimon
70 x 50, 2011
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Tańcząca
130 x 90, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Kaliski teatr
80 x 80, 2012
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






W lustrze
90 x 80, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






W nocnym oknie
100 x 100, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Zatroskana
40 x 30, 2015
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz






Wspomnienia
100 x 100, 2014
© Magdalena Głoskowska-Drytkiewicz





48 komentarzy:

  1. Dobry wieczór,
    witam w kolejny piątkowy wieczór wernisażowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Janku, Autorko Magdaleno oraz Wszyscy obecni!
      pozdrawiam w ten piątkowy wieczór,
      dziś wyjątkowo nie spóźniona :)A

      Usuń
  2. Dobry Wieczór ...ogromnie mi miło się tu pojawić z moją twórczością, dziękuję za zaproszenie. życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdo,
      Cieszę si. że jesteś.

      Usuń
    2. Magdaleno, masz swój indywidualny STYL
      Opowiedz nam w jaki sposób go odkryłaś?
      Twoje inspiracje, Twoje fascynacje?

      Usuń
    3. tor już będzie ze 21 lat jak maluję.....uporczywie i dotykając różnych kierunków szukałam siebie. Myślałam zawsze że to witraż jest moim powołaniem....ale po jakimś czasie tym przekaźnikiem stało się malarstwo. może dlatego że jestem w nim" samowystarczalna ". ale zachowałam podziały i kontur to co mnie fascynuje w witrażu i oczywiście kolor.....mało cieniuje barwy w obrazie...."sklejam" sklejam go z kawałków

      Usuń
    4. No i malarstwo daje swobodę, której w witrażu nie ma za dużo.
      Pędzlem można bardziej poswawolić, niż kolorowymi szkiełkami. Nawet i bez światłocieniowego modelunku, samym kolorem i formą... i ornamentem - zawijaskiem różnym, które Bardzo pięknie robisz.

      Usuń
    5. dokładnie o tą swobodę najbardziej chodzi......dodawać i odejmować elementy w trakcie tworzenia i pod wpływem chwili.....bardzo to lubię i moje malarstwo to dla mnie ogromna frajda....wygadanie się.....odreagowanie.....chwila relaksu.....kiedy nie maluje dłuższy czas to tak jak sportowiec bez codziennego treningu czuję że się męcze :) :) :)

      Usuń
  3. To tylko kropelka w morzu Jej prac, pełnych barw i emocji jak i Ona sama. Przepiękny kolorowy ptak znad rzeki ......gratuluje wystawy. Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry wieczor * ..piekne prace ..moje ulubione to Majowa Solenizantka i Na rogu w Paryzu ..Skrzypce ..bardzo tez <3 ..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo , Dziękuję :)

      Usuń
    2. to mnie bardzo milo ..piekne polaczenie mediow..i technika*..plus emocje..

      Usuń
  5. Witaj Alicjo.
    Lubię wiele z tych "Twarzowych" obrazów, ale też te dwie abstrakcje - w nich też można znaleźć twarze... i ptaki... i bardzo Teatr" mi się podoba. Przyjemnie się kojarzy z lukrowanym pierniczkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda..abstrakcje ciekawe ..wyobrazam sobie na scianie..juz..piernikowy Teatr uroczy..pozdrawiam Janie

      Usuń
  6. Magdaleno Droga!
    TAK, Twoja sztuka jest poszukiwaniem, odkrywaniem
    ale także wędrówką, budowaniem i życiem...
    Urzekła mnie Kobieta z Kotem i Ruda oraz
    Flamingi, Kaliski Teatr, Sama z Sobą i Tańcząca.
    Kocham barwy i ich cudne połączenia.
    Gratuluję wspaniałych prac. Znakomita wystawa.
    Pozdrawiam :)Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Bardzo. Bardzo :) . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Wciąż jestem i oglądam Twoje prace
      Do wymienionych tytułów dodam jeszcze
      Czekając, obydwie Abstrakcje,
      Kiedy gasną światła i Majową Solenizantkę.
      We wszystkich obrazach jest tak wiele ciepła
      serdeczności i radości istnienia... Pięknie jest.

      Usuń
  7. Dobry wieczór :) Piękne prace a dla mnie szczególnie Kaliski teatr i Flamingi i Na rogu w Paryżu <3
    Pieknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry wieczór :) Gratuluję ciekawej wystawy! Piękne, zakręcone prace, z mnóstwem dobrej energii i nieokiełznanej żywiołowości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za spóźnienie, już jestem i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu!
      Miło Cię spotkać.
      Pozdrawiam :)A

      Usuń
    2. Cześć mili :)

      Kobieta z kotem idealnie wpisuje się w mój dzisiejszy nastrój :)

      Usuń
    3. Kobieta z Kotem w ogóle bardzo sympatyczna jest i powiedziałbym, że dobra na każdy nastrój - i na mój ostatnio nienajlepszy bardzo dobrze robi.

      Usuń
    4. Tak, Kobieta z Kotem mnie też zatrzymała...

      Usuń
    5. W każdym obrazie odnajduję zakręcone myśli, ale ta kocia zgodność jest bardzo urocza :)


      Usuń
  10. Magdo, czy możesz zdradzić tajemnicę - czy twarze na obrazach należą do rzeczywistych osób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak a raczej do ich charakteru.....do sytuacji w jakiej bliska mi osoba się znajduje ,,,ale często to też zapisek czegoś przeczytanego w sieci. a i czasem z potrzeby odbiorcy :)

      Usuń
  11. dobry wieczór Państwu :)

    Kolorowo, tętni życie.... szczególnie Kobieta z kotem i Kaliski teatr.
    Gratuluję Autorce :)

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeczytałam ,że bliska była Ci tkanina art......i teraz mam wrażenie, że w swoim malowaniu nawiązujesz do tego - taka malarska niczym nić owija Twoje postaci... gratuluję wystawy - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtiaj Ewo.
      Rzeczywiście, jest w tych obrazach i coś z witrażu, i z tkaniny...

      Usuń
  13. Pora iść "do domu", więc dziękuję Magdzie za kolorowe emocje.
    Czuję, że teraz sam nabrałem chęci, żeby raźniej wziąć się za własną mazaninę, która słabo się miewa ostatnio...
    Gościom dziękuję za obecność i zapraszam za 2 tygodnie.
    Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Podziwiam malarstwo dodające pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  15. "Czekające", "Daleko od siebie", "Kobieta z kotami". Jeśli można - takie wybieram. Nie chcę obrazów porównywać do czegokolwiek, ale znajduję w nich jakby atmosferę obrazów Chagalla. I widzę w nich także i tkaniny i witraże. Piękne obrazy. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wystawy! To dla mnie taki energetyczny koktajl, który wypijam duszkiem. Niezmiennie podziwiam emanującą z tych prac niebywałą radość tworzenia! Lecę w nowy dzień. To będzie fantastyczny dzień! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora