czwartek, 22 września 2011

Izabela Wolska - Malarstwo


Izabela Wolska
- urodzona 25 lutego 1982 roku w Szczecinie. Studia w Wyższej Szkole Sztuki Użytkowej w Szczecinie. Dyplom z grafiki w 2005 roku w pracowni prof. Andrzeja Załeckiego. Temat dyplomu: „Bajki Świętaka”, ilustracje do własnej prozy poetyckiej.
Zajmuje się malarstwem (akryl, olej), grafiką i rysunkiem.

Wystawy indywidualne:
- „Łąki Żytopienne”, Cafe Galerya w Szczecinie,
- wystawa malarstwa w klubie "Delta" w Szczecinie,
- wystawa malarstwa w Galerii Centrum w Kamiennej Górze  - cykl "Introwersje",
- Galeria "In Blanco" w Łodzi, w Bałuckim Ośrodku Kultury.

Udział w wystawach zbiorowych: Szczecinek, Golczewo, Kościół w Marianowie, wystawa na Deptaku Bogusława, Klub XIII Muz, wystawy studentów Wyższej Szkoły Sztuki Użytkowej, klub Patelnia36 w Sosnowcu, klub Delta w Szczecinie, Ogród Różanka w Szczecinie; oraz udział w wielu aukcjach charytatywnych.


Osobno
90 x 90, akryl na płycie, 2011
© Izabela Wolska

Obraz V
 90 x 90, akryl na płycie, 2008
© Izabela Wolska

Państwo Dwojga
akryl na płycie, 90 x 90 2008
© Izabela Wolska

Between
akryl na płycie, 70 x70, 2008
© Izabela Wolska

Hibiskus
 olej na płycie, 70 x 70, 2011

© Izabela Wolska

Rysunek
akryl na płycie, 2010
© Izabela Wolska

Laleczka
akryl na płycie, 90 x 90, 2011

© Izabela Wolska

Portret kota
akryl na płycie, 50 x 50, 2011

© Izabela Wolska

Mewa
akryl na płycie, 90 x 90, 2011
© Izabela Wolska

RedD
akryl na płycie, 70 x 70, 2008

© Izabela Wolska

Ptakolita
akryl na płycie, 90 x 90, 2010

© Izabela Wolska

Fall
akryl na płycie, 2008

© Izabela Wolska

Akt błękitny
akryl na płycie, 50 x 50, 2010 (Dla Ryszarda Ociepy)

© Izabela Wolska

Blue Thoughts
akryl na płycie, 90 x 90, 2011

© Izabela Wolska

Pasja
akryl na płycie, 90 x 90, 2011
© Izabela Wolska

Ostateczny krach (systemu korporacji)
akryl na płycie, 90 x 90, 2011

© Izabela Wolska

Puenta
akryl na płycie, 70 x 140, 2011

© Izabela Wolska

118 komentarzy:

  1. dobry wieczór powiem tylko tyle że zawsze zachwycam się malarstwem Izy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo mi sie podobają pani Izo , pani prace......

      Usuń
  3. gdzie można przeczytać prozę poetycką ciekawość mnie zżera :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam wszystkich, coś mi komentarze nie działają tutaj jak należy....

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety moja proza wisząca na digarcie została zdjęta za brak walorów artystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ;). Oglądam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wrócę do Was jak dojadę po pracy

    Yss jesteś super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witajcie ....bardzo intersujaca wystawa...podziwiam prace yss od dawna...bab1960

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza a teraz głupawe pytanie ale ciekawi mnie .....Twoje inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam wszystkich. Jestem od dawna fanką Izy i jej Between; piękna wystawa, wspaniale użyte srodki malarskie, wysmakowana kolorystyka..no i czegóż chcieć wiecej?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobno- piękna rzecz, bardzo dojrzała

    OdpowiedzUsuń
  12. Rdza: inspiracje są powiedzmy życiowe :) jeszcze zależy która praca, niektóre powstały tylko dlatego, że spodobała mi się forma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie :)

    Iza ... jestem oczarowany Twoim malowaniem ... Nie znałem Twoich nowych obrazów ..... są świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak widziałem że to głupie pytanie:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za wszystkie pochwały :) poczęstowałabym kieliszkiem wina jak w realu, ale mogę zaproponować tylko wirtualne.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam wszystkich serdecznie...Yss przepiękne prace ...zastanawia mnie obraz v ...o czym opowiada? ....to jak motyle które w nas trzepoczą kiedy kwitnie zakochanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rdza: wszystkie przytulaje były malowane na cześć jednej osoby, zresztą pewnie go widziałeś na wernisażu. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. :) .... Ja dzięki wirtualnym wernisażom, mogę popijać piwo ..... w rzeczywistości jakoś nie wypada ;) .......... Akt błekitny mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  19. marchewa: Obraz V to praca inspirowana wierszem znajomego, Andrzej T. poprosił na plenerze kilka osób o zilustrowanie jego wierszy, ja wybrałam Obraz V, niestety tekst mi zaginął, był chmurny i taki jesienny, z duszą rozdartą, akurat mi pasował do nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostateczny krach ....niepokoi...czuje się ból gdy się patrzy...

    OdpowiedzUsuń
  21. JaWit: piwo dobra rzecz :)
    akt błękitny to taki w sumie obraz dla formy, nosiłam się z tym pomysłem od paru lat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. acha acha to mi ćwieka zabiłaś hi hi

    OdpowiedzUsuń
  23. Witajcie, przepraszam za spóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ..zawsze mi się podobał...szkoda ,że wiersza nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  25. chcę je wszystkie i już.....

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostateczny krach systemu korporacji - Kazik :)
    Dominika, ty jesteś nadal?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry wieczór .
    Bardzo lubię malarstwo Izy. Z tu pokazanych najbardziej mi się "Państwo dwojga " podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie w sumie ete prace uspokajają, chociaż trochę melancholijne są...

    OdpowiedzUsuń
  29. Maja: super, uwielbiam tę pracę, ale zwykle jestem wyjątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Yss ... może akt błekitny jest dla formy ale jaka piękna to forma :) ..... Portret kota ... i okazuje się, że kot też może być dziełem sztuki ;)..... należę do tych, którzy zdecydowanie wolą koty od psów

    OdpowiedzUsuń
  31. dobry wieczór :)
    Jestem zauroczona pracami..bardzo ale to bardzo do mnie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  32. Laura: trochę poniewczasie :) ale zapytam: dlaczego właśnie Osobno jest wg Ciebie dojrzała? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z nowosci urzekła mnie kolorystyka Laleczki, w ogole ja Twoje połaczenia barwne bardzo cenię i często do nich wracam , popatrzeć znow:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki, Rzaba :)
    JaWit: no, z tym kotem też się nosiłam jak kura z jajkiem :) ale w końcu powstał i natychmiast mi się znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Pasja" działa na mnie najbardziej. Az kipi emocjami

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobno - więzy krwi które rozdzielają ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dominique: mogłam jej jednak bardziej tło uspokoić, tzn tam gdzie jest pociągnięte bielą, pociągnąć bardziej, ale może kiedyś się nauczę malować; nawiasem, może jutro siądę do czegoś nowego :) hibiskusy nr 2, synek dziś wywlókł mi z torebki szkic hibiskusów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. co ja piszę! z torby, a nie torebki, chyba nigdy w życiu nie splamiłam się torebką

    OdpowiedzUsuń
  39. Ze względu na emocjonalny przekaz, ale też ze względu na formę. Wszystkie pokazane tu prace są bardzo wysmakowane kolorystycznie, pięknie zakomponowane, ślicznie malowane, z cudowną malarską materią, ale w tym obrazie jest jeszcze coś, coś co wybiega dalej... Może mniej tu ducha Beksińskiego;P A może chodzi o coś innego, co w pierwszej chwili trudno mi sprecyzować? Raczej to pierwszy odbiór, na poziomie emocji.

    OdpowiedzUsuń
  40. zaraz wracam :) problem kinematograficzny

    OdpowiedzUsuń
  41. Yss, gdybyś uspokoiła nie byłoby takie"Twoje":)), sposób w jaki aranżujesz tło, jest bardzo Twój, rozpoznawalny masz styl.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie umiem wybrać ulubionego. Zawsze podoba mi się ten najnowszy, a potem wszystkie stają się ulubione i kiedy trzeba wybrać coś na wystawę to nie mam serca któregoś odrzucić. Dlatego jest taka dziwna liczba obrazów - 17.

    OdpowiedzUsuń
  43. Janek...... 17, to nie jest dziwna liczba ..... myślę, że na przyszłość i 20 będzie OK

    OdpowiedzUsuń
  44. muszę państwu powiedzieć, że dominika nie dała mi moich własnych! prac, nieopatrznie zostawionych jej pieczy, różnych niedorobionych starych knotów, które chciałam zamalować; hołubi je i o zgrozo, będzie pewnie znajomym pokazywać :( a propos tła i stylu i jej wiedzy o sztuce :P

    Laura: jeżeli czytałaś listy Beksińskiego, to możesz spokojnie podstawić tam moje imię i też zagra ;) uwielbiałam beksę już jako pędrak, bo w Fantastyce drukowali :)

    OdpowiedzUsuń
  45. postawię dodatkowe ścianki działowe i wszystko się zmieści :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Siedemnastka mi się spodobała. Kolejną wystawkę montuję też z siedemnastu fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam i przepraszam za spóźnienie, ale kultura mnie zatrzymała...

    Obrazy widziałam na żywo, z reszta z Rdzą, Jankiem i jego uroczą żoną - towarzystwo też jest ważne! :)

    Bardzo Wam dziękuję, że mnie zmobilizowaliście do od wiedzenia Willi Lenza...

    I cieszę się, że szersze grono może zobaczyć te pięknoty!

    Izo - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Te niteczki które ją przytrzymują tak mi się skojarzyły

    OdpowiedzUsuń
  49. kwadrat to ciekawy choć niełatwy format,bardzo ładna wystawa

    OdpowiedzUsuń
  50. zaraz nie chciała oddać, są tak dopieszczone podziwem

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy to jeszcze wisi w willi Lentza? Może po niedzieli by mi się udało zobaczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Margo :) Pamiętam, a jakże, miło powitać i tu.
    Przy okazji kłaniam się Jankowi, robi dobrą robotę na Artpubie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie chciała, wyrywała mi z rąk.... :) dosłownie.
    Maja: nie, już nie wisi :(

    OdpowiedzUsuń
  54. o, błąd Janka, ten obraz to nie "Marianowo" tylko "Hibiskus", malowany faktycznie w Marianowie :) ćwiartkę obrazu szlag trafił, dach nad kuźnią cieknie, na szczęście udało mi się odrestaurować :)

    OdpowiedzUsuń
  55. :) ..... Już poprawiłem ... jest Hibiskus :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ptakolita ... trochę inny .... jakby jeszcze bardziej surrealny .... kolejny mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  57. hmmm bab jakoś zamilkła...
    ja przepraszam, że Was tak poganiam do wypowiadania się, po prostu niedługo muszę uciekać, jestem zmęczona dzisiejszym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Więc nie ma gdzie na żywo zobaczyć ? Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Stoją w nieużywanym pokoju oparte o ścianę :P

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne prace.częśc znam.widzę kilka nowych.Blue Thoughts i Ptakolita już moje ulubione.
    ups..polałam się tym wirtualnym winem.
    pozdrawiam.eva (ewa miler)

    OdpowiedzUsuń
  61. Blue Thoughts ... świetne, a ten błekitny prostokąt na głowie intrygujący ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  62. To ja jeszcze dodam, że ostatnio maluję rozmaite kwiecia, drzewa, kwiecia na drzewach, to jednak dużo łatwiejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  63. JaWit: to właśnie te thoughts ;)
    dzięki, eva :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam i przepraszam za tak późne pojawienie się.
    (Problemy z netem)
    Iza jak zwykle świetne prace. Najnowsze to (że tak się wyrażę) niezłe przyłożenie. Bardzo poruszają.

    Ps. Zastanawiające jest to wino...;>

    OdpowiedzUsuń
  65. Yss ..... zgadzam się. ...malowanie ludzi jest trudne ze wzgledu na to, ze widz odbiera to na poziomie poza zmysłowym, odczytując często nawet ukryte uczucia ..... a inne rzeczy odbiera jako formę ... dlatego zawsze mówiłem, ze pejzaż itp to najbardziej malarskie tematy

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tu cały czas jestem :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ez2nM7kfR9E&feature=feedf

    OdpowiedzUsuń
  67. Yss ... rzeczywiście :)) ... nie załapałem, bo moje myśli nie sa prostokątne ;P

    OdpowiedzUsuń
  68. a mogły być pieknie wyeksponowane na moich ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Marta - Damroka :))

    Jeżeli muzycznie, to podpowiem, że najlepiej maluje się przy Toolu, ale i przy najnowszym Brendanie Perry, Waglewski też się przewijał, Dikanda, Portishead, The Cure - no i Kazik, to już mówiłam :)

    wino mogę tylko wirtualne ;) po cichu raczę się nutridrinkiem.... :P fajny czekoladowy


    nawet ładna ta piosenka jak tak sobie słucham, Margo :)

    OdpowiedzUsuń
  70. czyich ścianach?
    Damroce zaproponowałam wypożyczenie czegoś na ścianę,, ale wyobraźcie sobie, zwleka :)

    OdpowiedzUsuń
  71. http://www.youtube.com/watch?v=FoQauYMEVNs

    OdpowiedzUsuń
  72. a mnie tak ostatnio nosi http://www.youtube.com/watch?v=kS2w5B0MvvY&feature=feedf

    OdpowiedzUsuń
  73. puszczaliśmy chyba nawet brendana na wernisażu w Lentzu :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Yss .... tak sobie pomyslałem, ze to fajny pomysł z wypożyczaniem na scianę ..... może ludzie chętniej by wypozyczali zamiast kupowac ..... np na jakieś przyjęcie, żeby pochwalić sie przed gośćmi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja to bym chyba nie mogła później oddać...

    http://www.youtube.com/watch?v=KLpkXtM-VI8&list=FLANYvfpboJ4RAR-2PxnL8rg&index=7

    OdpowiedzUsuń
  76. Margo: fajne, ale te bity spod spodu to jakoś nie :/

    OdpowiedzUsuń
  77. JaWit: ależ wypożyczalnia jest w szczecinie, nie wiem czy w innych miastach - u nas jest w Książnicy Pomorskiej :)
    ja ostatnio lubię Kate Bush, np : http://www.youtube.com/watch?v=Ydls3iAcs0A

    OdpowiedzUsuń
  78. Yss .... i mają obrót w tej wypożyczalni?

    OdpowiedzUsuń
  79. Cóż, pożegnam Was już, posiedźcie jeszcze i porozmawiajcie :D Ja idę odpocząć (choruję wszak), pozdrawiam, pijcie wirtualne winko, do zobaczenia może na kolejnym wernisażu :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Yss ... miło było .... kuruj się i zapraszamy do zaglądania na następne wernisaże :)

    OdpowiedzUsuń
  81. JaWit: czasem tak, jeden mój prof zachwalał, boludzie wypożyczają sobie a potem kupują bo się przywiązali już :)
    Może im nawet coś zaniosę :D

    dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Cześć Iza :) Dobranoc :)

    a ja jak zwykle zapraszam do artpubkultury, na koniec dwóch świetnych poetów

    dla mnie najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Margo dawno nie czytałem nic z 3 ulubionych .... ale nadrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  84. ot zwleka...
    Problem 1 - decyzja, który?
    Problem 2 - no i jak tu oddać jak już zdecyduje, chyba już lepiej kupić...

    OdpowiedzUsuń
  85. Damroka ..... może pożyczaj co tydzień inny, wtedy łatwiej sprawdzić, który najlepiej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cicho się zrobiło ..... więc ja też będę znikał ..... Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  87. dobranoc wszystkim życzę.
    uśpiły mi się dzieci i ja padam :)
    Yss cudowne prace
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  88. no to się spóźniłem, przeprasza. Witaj Iza , pooglądam więc bez ludzi i w ciszy:)

    OdpowiedzUsuń
  89. Wspaniałe prace. Zgadzam się z moimi przedmówcami - widać tu Beksińskiego, zwłaszcza w rysunkach postaci. Ale widoczny jest cały surrealizm... Max Ernst...

    Gratuluję,
    dobrej nocy
    i przepraszam, że jak zwykle -
    przychodzę późną porą.

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo sobie cenie to malarstwo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. No więc dobranoc,może kiedyś zasłużę by zobaczyć ten nieużywany pokój i jego skarby.

    OdpowiedzUsuń
  92. Dobranoc! Chciałbym śnić malarstwem Izy...

    OdpowiedzUsuń
  93. Wielkiej urody prace, umykające, ulotne i takie jakby witrażowe..."Ptakolita" wspaniały jest..!
    Pozdrawiam serdecznie Autorkę i Organizatorów tej pięknej wystawy, WalDemar

    OdpowiedzUsuń
  94. Teraz dopiero spokojnie oglądam. Jest parę fajnych chwytów malarskich w pracach bohaterki wieczoru. Ptakolita szczególnie mi odpowiada.
    Widzę , że Jacek trafił z formułą spotkań. Pomysł kapitalny!!!Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  95. Piękne malarstwo, zarówno w formie jak i kolorze. Gratuluję autorce!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. wspaniałe prace wczoraj nie mogłam być bo netu nie miałam ale prace wyśmienite:) pozdrawiam Iza Cię serdecznie Wiola. Najbardziej prace OSOBNO, OBRAZ V a tak to wszystkie świetny inny styl użycia akryli:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Niestety wczoraj nie udało mi się dotrzeć tu po pracy, więc dziś na spokojnie sobie przejrzałem prace.
    Najbardziej podobają mi się:
    Osobno
    Ostateczny krach
    Puenta
    Hibiskus

    całość fajnie działa,
    nie wiem co mógłbym więcej napisać :) Po prostu warto tu wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Zajrzałam dziś jeszcze i widzę sporo nowych twarzy :D Dzięki za odwiedziny.

    Maja: zasłużysz, jak wyzdrowieję, możesz przyjechać w odwiedziny i obejrzeć obrazy :)

    Damroka i kupno obrazu, aż się zawstydziłam :>

    OdpowiedzUsuń
  99. Swietne prace- podobaja mi sie bezkrytycznie i bez wyjatku... Tak trzymac! Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  100. Wlasnie zobaczylam sobie twoja strone- jeszcze wiecej fajnych prac!!!!!! Gratulacje i zycze dalszego zapalu do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  101. Znakomite prace wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Pozwoliłem sobie skopiować Twoje prace, by do nich czasem powracać...

    OdpowiedzUsuń
  103. Izo znakomite prace, jestem nimi zauroczona.
    Dopiero dziś wróciłam z wojaży więc wpadłam na chwilkę-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  104. Właśnie jestem w Szczecinie kilka dni,mniej wiecej do piątku,soboty.Jeśli byś mogła się ze mną skontaktować na maila
    mskrzaczek@o2.pl
    to bardzo proszę
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  105. Witajcie!...spóźniony o kilka dni...bo zapracowany:) Wspaniałe malarstwo, własny ujmujący styl!...gratuluję Yss!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. Witam autorkę ( w podróży tu zaglądam:)) przepraszając jednocześnie, że nie było mnie na wernisażu...Obejrzałam...bardzo wrażliwe prace...:)...aż ciepło na duszy...technika, środki jakich autor używa także wiele mówią...pięknie mówią teraz:)Gratuluję Pani Izo z podziwem :))

    OdpowiedzUsuń
  107. Wróciłam na chwilkę ażeby popatrzyć jeszcze raz, chciałabym kiedyś zobaczyć Twoje prace w realnym świecie -zachwycam się nadal

    OdpowiedzUsuń
  108. jedna z lepszych wystaw, pozdrawiam autorkę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora