czwartek, 8 września 2011

Maggie Piu ( Małgorzata Bieniek-Strączek )



Maggie Piu (Małgorzata Bieniek-Strączek) jest absolwentką wydz. Architektury Politechniki Krakowskiej. Tworzy i prowadzi pracownię projektowania wnętrz w Krakowie. Pisze trzy blogi : o modzie, o sztuce i o architekturze.
Ma w dorobku ponad 20 indywidualnych wystaw (w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Lublinie , Londynie i innych miastach). Publikowała swoje rysunki w "Fantastyce", "Odrze", "Góry i alpinizm", była ilustratorką w magazynie "Gentelman". Jej rysunki ozdobiły książkę J.T. Gierlińskiego "Pustka intymnych ucieczek". W 2003 roku była jedną z dwunastu kobiet wybranych z całej Polski w akcji "Twojego Stylu” – „Ja Kobieta- najbardziej kobiece Polki" zakwalifikowana tam jako Dama XXI wieku, pisano o niej jako o "...emisariuszce piękna i kultury..."
Ś.P. Profesor Wiktor Zin, znany polski rysownik i znawca sztuki , prowadzący niegdyś program " piórkiem i węglem" ( od którego zapożyczyła Maggie swój tytuł cyklu, parafrazując go w: "szminką i cieniem" pisząc o artystach w krakowskim magazynie „Lounge” ) po jednej z jej wystaw napisał "...jestem zachwycony zaprezentowanymi na wystawie rysunkami pani Małgorzaty Bieniek, olbrzymi talent, elegancja przedstawionych form, precyzja i świadomość celu..."
Maggie interesuje się również modą i tworzy autorską biżuterię. W 2009 roku zdobyła pierwsze miejsce na Warsaw Fashion Week za projekt torby na laptopa, była też wraz ze swoimi obrazami gościem programu TVP1 "kawa czy herbata". W 2011 roku została wyróżniona przez Dorotę Wróblewską i wystawiała swoje prace na pierwszej edycji Street of design w Warszawie.

Maluje od lat - z jednej strony ciągle podobnie, z drugiej coraz bardziej doskonale. Jej grafika i malarstwo mieszczące się w secesyjnej estetyce sprzeczności jest połączeniem wizji kobiety ‘art nouveau’ ze współcześnie surrealistyczną wizją kobiecego ciała. Charakteryzuje się bogatą ornamentyką i precyzją detalu. Maggie maluje tradycyjnie na płótnie i papierze, akrylem i tuszem, ale również współcześnie przetwarza swoje rysunki na komputerowych programach graficznych robiąc ciekawe collage.

Obecnie Maggie, wystawia swoje prace w różnych galeriach internetowych, zdobywając wciąż nowych zwolenników i przyjaciół. Jej marzeniem jest, jak sama mówi, by sztuki piękne były bardziej promowane i dostrzegane przez media...

malgorzatabieniek.blogspot.com ( blog malarski )
architektwnetrz.blogspot.com ( blog wnętrzarski )
piufiuboom.blogspot.com (blog art ) 


Prezentowane prace powstały w latach 2010-2011

Motyl
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Ja - artykuł
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Papuga 2
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Molem w róż
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Kot z czerwonym ogonem,origami z vogua i mak
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Wyciekajacy czas Dalego z chanel'ki i Rita w sukience 36, zbyt małej zresztą
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Vogue na śniadanie
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Spiritus cellebritus - Anja
60cm x 120cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Spiritus cellebritus - Brangellina
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Spiritus cellebritus - Penelopa
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Spiritus cellebritus - Salma
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Spiritus cellebritus - Scarlet
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Plakat
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Penelopa
40cm x 50cm tusz, akryl, akwarela
© Małgorzata Bieniek-Strączek

Ups
70cm x 100cm tusz, akryl
© Małgorzata Bieniek-Strączek

140 komentarzy:

  1. Witajcie! Fascynujące prace! Gratuluję Autorce kunsztu, dobrego smaku, kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór..... witam na kolejnym wernisażu online :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te prace są swietnym przykładem, ze nawet poruszając sie w tematach takich jak gwiazdy ekranu, czy moda można robić swietne plastycznie rzeczy

    Mam nadzieję, ze Małgosia dotrze na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA WITAM SERDECZNIE!!!
    MAM PROBLEM Z ADRESEM URL WIĘC BĘDĘ ANONIMOWO PODPISYWAĆ SIĘ MAGGIE:-) PIU

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór - idę zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maggie gdzie jesteś ???
    Gratuluję Ci :) Jest pięknie ale Ty wiesz że jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór1 gratulacje! SUUUUUUUper!SPIRITUS CELEBRITUS -stoję tu i patrzę z podziwem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie ogladam po raz kolejny wystawione prace i co rusz zatrzymuję sie przy "Spiritus cellebritus - Anja" ..... bardzo mi pasuje

    Witaj Grażyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! w między czasie przybyła Gosia :) ..... Gosiu... Ty zdaje się masz bloga na bloggerze ..... zaloguj sie po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SPIRITUS CELEBRITUS - ANJA dalej tu stoję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wieczór dobry. Piękne niezwykłe prace. Gratuluję autorce talentu a redakcji wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak JaWI- piekna praca, nie ujmuje innym ale tu mnie wbiło :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. "Ups" .... mnie rozbawia :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgorzato, gratuluję kolejnej wystawy! Prace jak zwykle.....po prostu piękne. Pozdrawiam serdecznie!
    hd_topor

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam wszystkich,
    świat mody taki prawdziwy , ubrany w sztukę albo jak kto woli sztuka w modę ubrana :)
    Świetne prace Małgosiu!

    Marchewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Spiritus cellebritus - Anja
    ta najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bry wieczór:)bardzo ładne prace,ale anja the best

    OdpowiedzUsuń
  18. Maggie Piu gratuluje kompozycji, koloru i nie zagubienia się w koronkach :) świetne prace.faktycznie, Gratuluje także GALERII

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba Scarlett podoba mi się najbardziej.Bardzo dekoracyjne są Twoje prace.Podziwiam precyzję detali .

    OdpowiedzUsuń
  20. PRÓBUJĘ SIĘ ZALOGOWAĆ, ALE MAM JAKIŚ PROBLEM :-) Z MOIM BLOGEREM...JESTEM ALE MNIE NIE MA

    OdpowiedzUsuń
  21. I jeszcze "Ja-artykuł" mnie zachwyca ....... Bardzo imponują mi twórcy, którzy czerpią z rzeczywistości, a nie zostają w bezpiecznych standardach wypracowanych przez historię sztuki

    Witam, tych, których jeszcze nie witałem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie się bardzo podoba Ja-Artykuł. Niby spokojny, ale... tak harmonijnie zagrany- namalorysowany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W MOIM RODZINNYM DOMU BYŁO DUŻO KOTÓW, MOŻE TO JAKIŚ POWRÓT DO KORZENI...
    ALE PRZEDE WSZYSTKIM KRĘCĄ MNIE KOBIETY!!!!( BEZ SEKSU CHOCIAŻ ...)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko jest piękne
    Ale to mnie powaliło
    "Wyciekający czas Dalego z chanel'ki i Rita w sukience 36, zbyt małej zresztą"
    Chociaż najbardziej lubię Twoje Motylki ale motylki namalowałaś dawno temu więc ich tu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Maggie ..... najważniejsze, że widać twój nick, więc nie jesteś anonimowa :)

    Laura ... świetne określenie "namlorysowany" ... doskonale oddaje tą technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry wieczór,cóż, ja jestem wielbicielką talentu pani Małgorzaty. Inspirujaca bardzo twórczość, odtrutka na codziennosć. Gratuluję wystawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Panorama ...... ten tytuł to po prostu mistrzostwo świata jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. WIDZĘ ŻE KAŻDY MA INNEGO FAWORYTA, A WŁAŚCIWIE FAWORYTKĘ....

    ŚWIETNY POMYSŁ Z TYMI WERNISAŻAMI, GRATULUJĘ !!!
    TO EKSCYTUJĄCE I TROCHĘ DZIWNE, CZUJĘ SIĘ JAK W FILMIE SUROGACI, CZY JAKOŚ TAM...

    OdpowiedzUsuń
  29. Maggie .... Na początku też czułem się trochę dziwnie na takim wernisażu, ale teraz muszę powiedzieć, że bardzo fajnie się czuję w takiej właśnie formie wernisażowania .... oczywiście jak na każdej porządnej imprezie tego typu, sączę sobie jakiś alkohol ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kot z czerwonym ogonem,origami z vogua i mak
    ......mistrzosto swiata :)
    ....buty w tych pracach na wage złota :)

    Marchewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Właściwie każda praca ma swoj urok,zapach i muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. KURDE,
    ONIEŚMIELACIE MNIE...
    CHYBA SIĘ NAPIJĘ CZEGOŚ MOCNIEJSZEGO:-)


    A PROPOS " CZASU DALEGO..."MAM TAKI POMYSŁ NA CYKL OBRAZÓW "FASHION PROFANUM" ZROBIŁĄM JUŻ KILKA SZKICÓW ALE WCIĄŻ BRAK MI CZASU...MAM NADZIJĘ ŻE JAK SKOŃCZĘ POWRÓCĘ DO WASZEJ GALERII :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Marchewa .... a swoją drogą ciekawe, czy w takich butach da się chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. TEN WERNISAŻ PORÓWNAŁABYM Z SEXEM W "BARBARELLI"

    KTOŚ PAMIĘTA TEN FILM?

    OdpowiedzUsuń
  35. prze pię kne!!!!!! i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Maggie .... własnie dlatego Ci napisałem, ze siedzę i piję ;) ..... to zupełnie inne pisanie wtedy jest ...... Twoje zdrowie :)
    No i masz trening przed jutrzejszym Twoim wernisażem w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ...ciężka sprawa....ale plastycznie wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No pewnie, ze pamiętam ..... rzeczywiście można to do tego porównać ;))) ......

    Witaj I.Bo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja właśnie słucham sobie http://www.youtube.com/watch?v=vJhVkHYxI08&feature=share i fajnie działają prace z tą muzyką w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pamietam "Barbarellę" i piękną ,chyba w najlepszej wówczas formie Jane Fondę:-) Lubie ten klasyk

    OdpowiedzUsuń
  41. Barballerle ja pamiętam :)
    dziwnie tak siedziec przed komputerem z kanapką w ręku i nosem umazanym majonezem...taki domowy wernisaż :)
    ma to swój urok

    OdpowiedzUsuń
  42. TRENING ZROBIŁAM SOBIĘ TYDZIEŃ TEMY, NA MAXA WIĘC JUTRO BĘDĘ ŚWIETA :-) ZDROWIE

    Z D R O W I E WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH, POWINNIŚMY MIĆ TAKIE SWOJE MAŁE KOMPUTEROWE LUDZIKI I CHODZIĆ PO TEJ NIEZWYKŁEJ GALERII

    OdpowiedzUsuń
  43. Maggie, Marchewa ...... tak własnie myslałem;) .... Nie raz zdarza mi sie obserwować w mojej firmie, dziewczęta którym zdarzy się przyjść w wysokich szpilkach .... widok jest zabawny, zwłaszcza, gdy muszą przejść z jednego budynku do drugiego ..... bo jakiś złośliwiec drogi wewnętrzne zrobił z dziurkowanej kostki betonoewej, więc patrzy się na nie jakby chodziły po linie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  44. No chyba, że w takich butach wsiadasz do limuzyny, podjeżdżasz wprost na czerwony dywan, uczepiona męskiego ramienia zrobisz kilka kroków, by w końcu położyć rękę na ładnie zarysowanym w dizanjerskiej sukience biodrze, uśmiechając się perłowo do fotografów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jacku, mieszkałam przez lata na warszawskiej Starówce. Tam dopiero można poobserwować, jak dziewczyny, wystrojone na randkę, z obłędem w oku maszerują w szpilkach po kocich łbach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. MARCHEWA, NIE PISZ MI PROSZĘ O JEDZENIU...BO KATUJĘ SIĘ OD MIESIĄCA GŁODOWO...
    ŻEBY WSKOCZYĆ W TE CHOLERNE SZPILE, W KTÓRYCH NIE MOŻNA CHODZIĆ A NA LIMUZYNĘ NIE MAM CO LICZYĆ Z PICIEM TRZEBA UWAŻAĆ BO SOBIE NOGI POŁAMIE...CHRZANIĆ SZTUKĘ MARZĘ O MAJONEZIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Laura .... widok musiał być zacny ;)) .... ja generalnie uważam, że nogi ładnie wyglądają w płaskich butach albo z niewielkim obcasem, bo w wysokich szpilkach to dobrze wyglądają jak kobieta siedzi, bo gdy stoi lub idzie, to zaraz widać mięśnie i ścięgna ..... a to wcale nie jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  48. Małgosiu ,Plakat z Madonną w roli głównej robiłaś w połączeniu z grafiką komputerową czy to czysty tusz i akryl?
    niewiem czy to moje uwielbienie do Madonny z dzieciństwa czy poprostu ta praca mnie tak zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  49. Asaf Avidan świetnie pasuje Krzysztofie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ...przyznam się bez bicia ,że dziś wyskoczyłam do pracy w szpilach i teraz siedzę z tym majonezowym nosem i optartą piątą :( masakra
    ...a co do głodówki Maggi to góra wytrzymuje 3dni i strasznie przez ten czas cierpie...także zazdroszcze zacięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. O! ... witaj madame ... dawno Cię nie było ..

    OdpowiedzUsuń
  52. Osobiście lubię chrzanić majonez. Piękne prace Maggie, że o butach zmilczę.

    OdpowiedzUsuń
  53. JaWI, jak to to mężczyźni nie lubią tego przegięcia śródstopia i wydłużonego (optycznie) uda:))))))))))??????????

    OdpowiedzUsuń
  54. MARCHEWA, MADONNĘ NARYSOWAŁAM TUSZEM I AKRYLEM, TA KTÓRĄ WIDAĆ JEST PRZEROBIONA KOMPUTEROWO Z RACJI GRYMASU DAŁAM JEJ TYTUŁ "MADONNA FRUSTRATTA" PRZEROBIŁAM TAK KILKA SPIRITUS CELLEBRITUS, CHYBA SĄ W KWIETNIOWYCH POSTACH NA MOIM BLOGU, ZAPRASZAM BO MAJĄ FAJNE OPISY :-) NP. SALMA NA HAYU :-)


    WITAM TEŻ NOWYCH!!!

    JAWI, NA SZCZĘŚCIE MOJE DZIEWCZYNY SIEDZĄ :-) LUB SĄ W POZYCJI HMMM...NO WIESZ

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne te giętkości linii i... jak to powiedzieć, kalejdoskop? Mam skojarzenia z ornamentem z kalejdoskopu. Wracam pooglądać. Pozdrawiam Autorkę i wszystkich oglądających
    :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam wszystkich! Zawsze podziwialam kreatywnosc Maggie Piu, piękna wystawa!

    OdpowiedzUsuń
  57. Grażyna ..... trzzeba powiedzieć, że płeć męska dzieli się na mężczyzn i chłopców ..... wszyscy mężczyźni jakich znam, wolą nogę w płaskich butach .... ale mężczyzn jest niestety niewiele

    OdpowiedzUsuń
  58. Absolutnie genialny jest Plakat!! Cudowna dekoracyjnosc!
    A moj fav to "Wyciekajacy czas Dalego z chanel'ki i Rita w sukience 36, zbyt małej zresztą" - musialam skopiowac tytuł;))

    OdpowiedzUsuń
  59. DZIĘKI , MADAME KOCHAM ORNAMENTY MÓJ WUJ KAZEK SMUCZAK MALOWAŁ Z ROSENEM KATEDRĘ ORMIAŃSKĄ WE LWOWIE, ODJAZD...NIE WIEM CO ONI TAM WĄCHALI?

    DOMINIKA, WITAM I DZIĘKUJĘ :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Maggie ... Krzysiek gdzieś u góry podał linka do Asafa Avidan http://www.youtube.com/watch?v=vJhVkHYxI08&feature=share ..... wklej go w drugiej karvie i będziesz wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Madame .... zdarzyło mi się pić czysty spirytus ... i muszę przyznać, że jest dobry ..... tylko okrutnie pali trzewia ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Maggie .... to co robisz to jest dla mnie taka współczesna secesja ..... bardzo mi to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A co do butow na wysokich obcasach, ze się tak dołączę do dygresji;) to mam takie jedne, piękne bardzo, wielkiej urody i wysokosci szpilka! m
    Mieszkają w pudełku...

    OdpowiedzUsuń
  64. http://www.youtube.com/watch?v=vJhVkHYxI08&feature=share

    Asaf AVIDAN & The Mojos-Turn Of The Tides Under The Northern Lights
    Muzyka, która poleca Krzysztof a ja także widzę styczność pewna :))))))
    ta muzyka i Twoje Małgorzato prace pasują :)do siebie w moim pojęciu bardzo.
    Czy mogę jeszcze coś dodać?-świetnie czujesz kolor i detal...

    OdpowiedzUsuń
  65. O tak, dobrze powiedziane, wspołczesna secesja!

    OdpowiedzUsuń
  66. :) To coś dla pończocho- i rajstopo- maniaczek:). Co za design!! np. Papuga, albo te Vouge'i:))

    OdpowiedzUsuń
  67. witam autorkę prac mi znanych i podziwianych,witam zachwyconych :)

    maggie,twoje prace sa uroczo kobiece !

    olek

    OdpowiedzUsuń
  68. "Molem w róż" to bym zjadł po prostu bez popijania spirytusem nawet. A i tak potem pewnie nie wolno prowadzić pojazdów mechanicznych. Psychodela wegetariańska to jest.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wu, a ja tę pracę wlasnie jako taki różowy , kolorowy drink widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  70. JW - ja wystrzegam się palenia :))
    Chyba zainicjowałam nowy poboczny watek... rajstopowy :))

    OdpowiedzUsuń
  71. tak czy inaczej Dominika, psychoaktywne to jest z pewnością. To legalne Jacku?

    OdpowiedzUsuń
  72. Wu, a tak z innej beczuszki, moze byś wpadł z Danjutką na wernisaż Marii, na Grochowskiej, za tydzien w sobotę? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak mi dobrze z Wami, a muszę już znikać (do pracy projektowej) kurcze - muszę:( nooooooooooo ych! Autorce serdecznie gratuluję! Fajnie jest bawić się kolorem i formą. Widać jak bardzo posiadłaś te umiejętność Maggie Piu :)))))))))Gratulacje i papa wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  74. KOCHAM SECESJĘ I SURREALIZM, KIDYŚ NAZWAŁAM WYSTAWĘ "GRAFIKA SEXSUREALNA" ALE CHYBA WSZYSCY MYŚLELI ŻE TO JAKAŚ PROWOKACJA...


    SUPER PISZĘ TYLKO O PICIU I SEKSIE :-)
    NIE MYŚLCIE O MNIE ŹLE;-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dominika, ta sobota trochę mnie martwi bo zwykle jesteśmy poza Warszawą. Jeśli jednak ze względów pogodowych nie będziemy udawać w tym czasie leśnych dziadków to z przyjemnością, Dominiko

    OdpowiedzUsuń
  76. Lubię literowe motywy, w kolażach stają się zaskakująco dekoracyjne... Nie mogę oderwać oczu. I Papuga jest cudna... I Kot z tymi literami wokół...

    OdpowiedzUsuń
  77. Maggie .... :)))) ..... piszesz o najważniejszych rzeczach w życiu, wię jak można mysleć o Tobie źle .... :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Coś czuje ,że Grochowska w szwach puści w sobotę, Dominika, mam nadzieje że się wcisnę :)

    OdpowiedzUsuń
  79. GRAŻYNKO MB ( JAK MAŁGORZATA BIENIEK;-) DZIĘKI SERDECZNE, MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ JESZCZE "OBACZYM"

    PRACUJ SZCZĘŚLIWIE, JA TEŻ POTEM POBRUCZĘ BO COŚ MAM JESZCZE NA JUTRO PRZYGOTOWAĆ, ALE JESTEM WCIĄŻ Z WAMI

    OdpowiedzUsuń
  80. Maggie, jeśli nie przestaniesz, to nie będziemy źle mysleć z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wu .... Ty lepiej nie wyjeżdżaj na następny weekend, bo ja się wybieram do Wawy i będę na wernisażu Marii .... więc fajnie by było wypić z Tobą jakieś coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Coś Danusia wspominała, że często wybywacie po za stolicę:) Jak się uda, to ogromnie milo Was będzie zobaczyć, zwłaszcza, ze wernisaż Marii zapowiada się rewelacyjnie i przybędzie nas tam większe grono, dawno-nie-widzianych znajomych:-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jacek :) czuję w kościach że pogoda w następną Sobotę będzie okropna. Nitka też jest za ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Moniś, przeciez Ty już jesteś "wciśnięta" na Grochowską:)))

    OdpowiedzUsuń
  85. Wu .... no na pewno będzie fatalna pogoda na wyjazd ...... Buziaki dla Nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  86. NO JA TO WIDZĘ ŻE ZNACIE SI W REALU!!!!!, NO TO WAM FAJNIE:-) MOŻE WPADNIECIE JUTRO DO KRAKOWA ?
    PRZYPOMINAM ALBO INFORMUJĘ
    19.30 NA KAZIMIRZU ŚW. JÓZEFA 17 O GODZINIE 19.30 OTWIERAM WYSTAWĘ W REALU "KIM JEST MAGGIE PIU"

    TEŻ CHCIAŁABYM WAS POZNAĆ !!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Dominika, ja dodam cichutko, że Nitka podkochuje się w Marysi więc pewnie zajrzymy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. ....skończę z majonezem to sie napewno zmieszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Maggie, zatrzymuję sobie Spitirusy pod powiekami. Może mi się przyśnią? Będę jeszcze wracać tu w tygodniu :). dobrej nocy. Pozdrawiam ciepło wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  90. Maggie, raz w życiu byłem w Krakowie i mieszkałem na Wrzesińskiej w starej kamienicy. Chętnie bym wam wykradł ten Kazimierz. A kim jest Maggie Piu?

    OdpowiedzUsuń
  91. Maggie ......... niestety do Krakowa z Gdańska mam daleko, ale nic nie stoi na przeszkodzie, zebyś na następny weekend zjechała do Wawy .... też bym chetnie Cię poznał :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Meggi miałam byc w Krakowie tydzień temu ale niewypaliło ...wylądowałam w Kazimierzu...wpadnij do Wawy :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wpadnij Maggie. Czy to znaczy że maggie jest dwukropkiem, myślnikiem i nawiasem?

    OdpowiedzUsuń
  94. WU , TO TAJEMNICA :-) NAWET DLA MNIE :-) ALE MOŻE SIĘ WRESZCIE MAGGIE "OBNAŻY" I ODWAŻY I PRZYZNA ? BO JA JESTEM MAŁGOŚKA...

    JAWI, WARSZAWA MNIE BIERZE:-) KTO WIE, ZA TYDZIEŃ TO JUŻ BĘDĘ TAKA CHUDA ŻE TEŻ SIĘ WCISNĘ :-)

    OdpowiedzUsuń
  95. Może mi się uda wpaść na chwilkę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Maggie .....Ty lepiej nie chudnij ..... i tak sie wciśniesz ;) ..... jakby co to utoruję Ci miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Maja .... ale to nie jutro, tylko w sobotę za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jacek Maggie-Małgosia ma jutro wystawę u Smoka Wawelskiego.

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochani i ja zmykam,
    Cudowne prace mam nadziej kiedyś zobaczyc w realu -kto wie może nawiedzę dnia któregoś Kraków a może prace nawiedzą Warszawe...Małgosiu napewno zajrzę na Twojego bloga.
    Pozdrawiam i gratuluje wspaniałej wystawy...i połamania obcasów w realu ;)...ponoc to przynosi szczęście :)
    Wszystkich pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Aaa... faktycznie ... a Maja z Krakowa jest ..... no popatrz jak to człowiek głupieje po alkoholu ..... Wasze zdrowie, a przede wszystkim Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  101. To nie alkohol Jacku tylko rocznik ;) wiem coś na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Marchewa ..... fajnie, ze tu zajrzałaś ..... mam nadzieję, że spotkamy się na Marii wernisażu :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Wu ..... no może być .... wszak rocznik mamy ten sam .... czyli najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. JaWi,dziękuję, u Marysi napweno bedę :)pozdrawiam i uciekam

    OdpowiedzUsuń
  105. tylko Ty północna strona stoku, pono to najlepsza wystawa jest.

    OdpowiedzUsuń
  106. i na mnie pora. Jeszcze raz gratulacje i wyrazy zielonej zazdrości wobec Małgosiowego talentu. Noc dobra

    OdpowiedzUsuń
  107. KOCHANI BAAAARDZO WAM DZIĘKUJĘ!!!
    JESTEM ZASKOCZONA TAK MIŁĄ ATMOSFERĄ, TERAZ BĘDĘ WPADĄĆ NA WASZE INNE WERNISAŻE Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ WIĘC PEWNIE BĘDZIEMY W KONTAKCIE :-)
    KTO MOŻE NIECH WPADA DO SMOKA:-)
    A JA I MOJE DZIEWCZYMY ODWIEDZIMY WARSZAWĘ A NAWET PÓŁNOCNE SKRAWKI POLSKI- CUDOWNE!!!

    MAM NADZIEJĘ ZE JUTRO SZCZĘŚCIE DOPISZE MI NIE TYLKO WIRTUELNIE ALE I W REALU:-)
    WASZE MIŁE KOMENTARZE DODAJĄ MI SKRZYDEŁ, A JAK PEWNIE SAMI WIECIE ARTYSTA MA CHWILE PUSTKI I PYTA SAM SIEBIE PO CO?
    WŁAŚNIE PO TO...
    ŻYJĘ SIĘ I TWORZY TYLKO DLA CHWIL, TAKICH JAK TA SZKODA ŻE JEST ICH TAM MAŁO...

    OdpowiedzUsuń
  108. Maggie .... Bardzo dziekuję za przemiły wieczór i liczę, że zjawisz sie za tydzień w Wawie ..... Cieszę się, że to nasze onlinowe wernisazowanie przypadło Ci do gustu .... i zapraszam serdecznie na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  109. JESZCZĘ SOBIE POMALUJE "CYCATY KORPUSIK" NA WASZĄ CZEŚĆ !!!OBY SIĘ WAM PRZYŚNIŁA JAKAŚ MOLEM W RÓŻ Z KOTEM :-) DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  110. Bardzo ciekawe postrzeganie kobiety...

    OdpowiedzUsuń
  111. To był bardzo przyjemny wieczór ..... jak zresztą i inne nasze wernisażowe wieczory .... Bardzo dziękuję wszystkim za zajrzenie tu :) ..... Dobranoc ... i zapraszam na następny za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Dziękuję i ja. Dobrej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  113. swietne. jakies mi juz znane...wracam do gory ;)
    znowu ciekawy tworca.ups - tworczyni.

    mbiermann

    OdpowiedzUsuń
  114. Zajrzałam, spóźniona. Witam, posiedzę w kątku.

    OdpowiedzUsuń
  115. pozostaję pod silnym wrażeniem. "papuga 2" - szczególnie mnie zaabsorbowała

    OdpowiedzUsuń
  116. Gosieńko bardzo żałuję, że nie będę na wernisażu...Jesteś zdolna Małpo....i to jak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo ładne i ciekawe prace... szczególnie zrobiła na mnie wrażenie ta praca "Spiritus cellebritus - Anja", również ta "Ja - artykuł"...
    Pozdrawiam serdecznie, WalDemar

    OdpowiedzUsuń
  118. Mnie poruszają na płaszczyźnie zmysłowo-emocjonalnej wysokie obcasy w jakie przyodziane są bohaterki poszczególnych dzieł!

    OdpowiedzUsuń
  119. dobry wieczór moim faworytem jest Spiritus cellebritus , wolę magię niż dekoracyjność
    a w tym obrazie widzę pewną magię ......pozdrawiam autorkę

    OdpowiedzUsuń
  120. Z wielką przyjemnością delektowałam się obrazami i z równie wielką poczytałam autorkę. Obrazy piękne! Misternie, dowcipnie skonstruowane i podpisane. Dziękuję za zaproszenie!;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Oj, cacy! Dziękuję za możliwość nakarmienia zmysłów i najserdeczniej pozdrawiam Artystkę.

    OdpowiedzUsuń
  122. Przepiękne prace ile rzeczy można opowiedzieć na temat kobiety.Pozdrawiam !!!

    Jędruś

    OdpowiedzUsuń
  123. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  124. Czyste, dekoracyjne, piękna kreska! Jest czym pooddychać!

    OdpowiedzUsuń
  125. Niezwykłe! Magiczne! Zaskakujące!

    OdpowiedzUsuń
  126. Późno bo późno, ale w końcu zajrzałam. Niebanalna, żywiołowa osobowość wychodzi wprost z tych prac :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane i widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora